emmaanderzzon

Direktlänk till inlägg 18 november 2010

Vi drar det som vi brukar

Av Emma Andersson - 18 november 2010 18:33

Som jag alltid gör så börjar jag med ett inlägg om allt som händer just nu så here we go.

Jag behövde inte redovisa på so:n idag och eftersom vi inte ha någon imorgon så har jag en hel vecka på att få ihop det till något bra, eller ja, något över huvudtaget. Nästa vecka är det ju prao. Det känns förresten inte lika hårt längre. På söndag sover jag hos Julia och det kan inte sluta annat än bra. På tisdag, så kom Lovisa och berättade för mig idag, att hon och jag ska sjunga på någon grej för 8:orna på kvällen, punkt. Fine with me. Vet dock inte hur jag ska göra där med praon och så. Vi har ju en studiedag som vi får ta ut när vi vill under den veckan och jag vill inte bli av med den på tisdagen för då måste jag vara själv bland alla barn på onsdagen eftersom Julia inte tar sin förräns då... vi får se hur jag gör. På onsdagen så sover jag hos Julia igen och sen avslutar vi den veckan med en aaaaaaawesome filmkväll med mina kära vänner, C92.

Just det, shopping blir det ju på söndag också. Jag räknar dagarna! Ni fattar nog inte hur länge jag har längtat efter det här. Jag blir fan helt psyko av tre veckors shoppingfritt. Ska ta mig en dos medicin på söndag som sagt och jag längtar så det bara smäller om det.

Det var nog allt jag hade för stunden.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma Andersson - 8 mars 2011 19:43

Nej hörni, nu drar jag. Jag flyttar till Devote så ägna er överflödiga fritid på min blogg där istället. Puss! NY BLOGG, KLICKA HÄR! ...

Av Emma Andersson - 8 mars 2011 19:14

Fick en kommentar som förvånade mig i fredags, av Lovisa. "Du har blivit jättedålig på att blogga". Men asså jag blir förvånad för att någon överhuvudtaget läser min blogg så nu får jag väll ta tag i det här för er som faktiskt gör det. ...

Av Emma Andersson - 4 mars 2011 17:54


Blir inte riktigt som vi planerat ikväll men vi löser det på något sätt. All in baby!    Nu MÅSTE jag dra, bilder och allt kommer när jag har tid. Ha en awesome kväll för det tänker jag ;) ...

Av Emma Andersson - 4 mars 2011 17:41


... för att citera Elin, klok kvinna det där. Lovisa ringde precis och sa att dom är påväg hitåt så nu blev det bråttom helt plötsligt. Okej, jag ska dra dagen snabbt. Idrott, engelska, fittigt spanskaprov och sen hemkunskap. Jag och Julia är SÅ gr...

Av Emma Andersson - 2 mars 2011 21:35

Elin åkte hem för en stund sen, haft ett danspass i typ 2 och en halvtimme, skönt! Det är det faktiskt! Hur äckligt svettig och trött man än blir så måste jag erkänna att det är grymt kul. Jag älskar att dansa sen är det bara den där delen med att va...

Ovido - Quiz & Flashcards