emmaanderzzon

Alla inlägg den 8 november 2010

Av Emma Andersson - 8 november 2010 21:02

Av Emma Andersson - 8 november 2010 20:43

Detta kanske kommer bli jätteknepigt att förstå och det kanske är helt sjukt konstigt men jag älskar varje sekund av att vara vän med någon. Jag njuter verkligen när jag får sitta och prata med någon av mina bästa kompisar om vad som händer i livet just nu och vad som kanske kommer. Jag älskar att sitta och lyssna på när de berättar om sina problem och jag älskar den känslan som slår en när man kommer på att de faktiskt valde just mig att snacka med. Av alla så vände de sig till mig. Jag älskar känslan av att veta att de litar på mig. Ni vet när man är med sina bästa vänner en sommarkväll och själen mår så bra och man skrattar så mycket att man skulle kunna leva i just den sekunden resten av livet. För en sådan sekund skulle jag kunna offra en hel vecka. När man inte vill att någonting ska ändras, när man lever i perfektion. Mina egna vänner är inte så dåliga de heller... okej då, de är det bästa jag har och jag skulle inte kunna tänka mig ett liv utan dem. De är det bästa som hänt mig och jag älskar dem mer än allt.

  

Av Emma Andersson - 8 november 2010 17:36

Jag ska aldrig mer lite på någon

Skapa flashcards