emmaanderzzon

Alla inlägg den 4 november 2010

Av Emma Andersson - 4 november 2010 19:59

Syster min kom precis ner för att fråga om jag skulle med till Willys, det finns bara ett sätt att tolka det på; LADDA FÖR MYS KVÄLL! Haha, vi är fan beroende men det är så vi connectar. Kanske kanske kanske hörs senare, det märker vi väll. Toodles :)

Av Emma Andersson - 4 november 2010 19:27

Igår tror jag det var som pappa köpte ett par liknande tofflor till mig. Det var nog inte exakt sådana här. Mina kommer från Maxi (status) och kostade 249 :-

Så himla skönt att ha nu till vintern när, i alla fall jag alltid fryser om fötterna. Det är

som att gå på moln. Ahhhhhh...


  

Av Emma Andersson - 4 november 2010 18:54

Här kommer bilden på Leon från skräcknatten. Eric hade kletat knallrött läppstift runt hela munnen på honom... fint.

     


Myspys med finaste syster som består av godis, jordnötsringar, hemgjord milkshake, Pepsi och mer godis. Vi klarade oss den kvällen ja, haha. 

  

Av Emma Andersson - 4 november 2010 18:20

Har börjat tänka på det nu när jag bloggar, det är fan vad ofta jag är hos Julia eller någon annan i Ingelstad. Aja, i vilket fall så var jag där igår igen, hos Julia. Jag hann bara precis komma hem till henne innan vi stack till Anna för lite filmtime med henne och hennes kompis som också heter Emma. Först satte vi på Two lovers eller vad den hette men den verkade sjukt seg så vi bytte till Hjälp. Ni vet den där humorserien som gick på fyran innan? Grymt kul är den i alla fall. När filmen var slut så gick jag och Julia hem igen för att sova. Eller ja, vi kollade lite i skolkatalogen först för det är vår grej, det vi gör bäst och sedan somnade vi.

Idag har jag inte gjort någonting alls. Sovit, ätit, sovit, kollat på tv, sovit, spelat gitarr, sovit... typ så. Kul? Not so much.


Fick precis jättemycket ångest. Vi har ett so arbete som ska vara klart till onsdag eller torsdag och jag har inte äns börjat med det. Åh, jag vill bara gråta! Alla fick ett speciellt område att skriva om, jag fick FN. Vi ska redovisa det för klassen och det ska gå på max 5 minuter. Jag vet inte riktigt hur jag ska göra nu för vi har tydligen inte power point på den här tattiga datan. Ååååååååh...

Inte nog med det, vi ska spela upp en på musiken på måndag som vi ska ha skrivit själva och den, måste jag erkänna, är jävligt bra och klar så där är det inga problem. Lovisa hade skrivit låten själv hemma så vi lånade den till det projektet. På fredag har vi engelska prov och simning. Provet har jag inte heller övat någonting för. Det är ungefär det som händer i skolan nästa vecka. Det borde finnas en lag på att man inte får ge läxor eller sådant under ett lov. Jag ska nog börja ta tag i helvetet nu, jag rapporterar om hur det går senare. Önska mig lycka till... det kan jag behöva.

Ovido - Quiz & Flashcards