emmaanderzzon

Alla inlägg den 26 november 2010

Av Emma Andersson - 26 november 2010 23:26

Ja, denna fredagen var ju rätt seg men jag överlevde så den kan ju inte ha varit dödstråkig? Ska alldeles strax upp och fortsätta med mitt One Tree Hill maraton.

Har fått ändrade planer för imorgon. Jag ska först med mamma in till Grand Samarkand sedan så var det meningen att jag skulle ta bussen till ett ställe där jag och de flesta från klassen skulle mysa till det med en filmkväll, men så blev det ju inte. Istället så skjuter vi upp den till näst nästa helg, eller ja, vi hoppas på att det blir av då och ersätter filmkvällen med en tjejkväll imorgon. Vi drar oss ut till Linn i Jät och gör sådant som tjej är bäst på, ni vet *blink*.

Nu ska jag göra mig lite te och gå upp med en karta halstabletter och hoppas på bättre tider för min hals. 

          

Sommar, känns så långt bort :( Jag hatar vinter, eller nej, nu ljög jag! Det är rätt mysigt med stora, varma, stickade koftor och folk som håller en varm genom att kramas dygnet runt. Sedan är det ju grymt kul att sitta inne i värmen och kolla ut på de som lider i snöstormen utomhus... aaah, det är goa tider det.

Aja, godnatt på er och jag hoppas ni haft en fin fredag.

Av Emma Andersson - 26 november 2010 23:21

Älskar verkligen dem! Riktigt fina, lagom stylish och passar perfekt när man bara känner för en enkel "outfit" men ett par vanliga jeans till. Detta är några av mina favoriter just nu.

  

Av Emma Andersson - 26 november 2010 23:09

  

  




   




   




Av Emma Andersson - 26 november 2010 21:30

Blir så himla glad av den här låten. Riktig sommarkväll-framför-en-brasa-med-sina-bästa-vänner-låt.

Av Emma Andersson - 26 november 2010 21:03

Det är inte texten jag pratar om men känslan?

Av Emma Andersson - 26 november 2010 20:36

Ord betyder ingenting förräns man bevisar dess innebörd

 

Just because I'm smiling at the world doesn't mean I'm fine, it just proves how good I've become of pretend and lying

 

Får inte detta er att undra? Har ni någonsin frågat hur någon mår och verkligen undrat?

Av Emma Andersson - 26 november 2010 20:07

    

Din sko: 399:-


Här är då bootsen som jag fick hem för ett tag sen. Har bara inte haft tid att lägga upp bilder och sådant men i alla fall, här är de då. 

Skapa flashcards