emmaanderzzon

Alla inlägg den 12 november 2010

Av Emma Andersson - 12 november 2010 19:30

För er som satt och undrade. Vad gör vi? Ingenting.. som vanligt. Ska väll snart dra till Ica och mysa till det lite. För övrigt så väntar jag på att videoklippen som jag precis spelade in ska bli överförda till datan, bara 24 minuter kvar, woho.. not. Nej men nu har jag inget mer att skriva så tack och hej... LEVERPASTEJ :D ... usch!

Av Emma Andersson - 12 november 2010 15:23

Ni vet de där stunderna då man upplever äkta glädje, jag har en sådan just nu :D

Vet inte varför egentligen. Jag borde gå på öppet hus på olika gymnasium imorgon men det är jag för lat för, börjar tröttna på min egen lathet. Vecka 47 har vi prao och jag ska vara på en förskola, hos Julias mamma, som tur ska hon också vara där. Jag HATAR att praoa, verkligen! Förra gången jag gjorde det så fick jag fan självmordstankar... okej, inte riktigt men nära på. Jag hatar det! Små barn är inte det roligaste heller... åh. Nästa vecka ska vi förresten redovisa vårt so arbete också och jag har knappt skrivit något och jag orkar inte med det heller för jag fattar ingenting av det jag läser. Så varför denna lycka? Det kan jag inte svara på... kanske beror det på att Sanna ska komma hit ikväll och vi ska ha riktigt fredagsmys eller kanske det är att jag klarade engelska prov riktigt bra (det kändes så i alla fall) eller är det musiken i mina öron eller så kanske det beror på mina fina vänner. Och ja, jag tänker fortsätta att i varje inlägg skriva om hur bra de är för de är de bästa. Ååååååh vad jag älskar dom! Det finns verkligen inte ord...

Ovido - Quiz & Flashcards