emmaanderzzon

Alla inlägg den 18 november 2010

Av Emma Andersson - 18 november 2010 19:18

Har inget att skriva om men fingrarna drar iväg i sin egen fart. Ska nog dra mig mot duschen alldeles strax.


Har så mycket att säga men om jag skulle öppna munnen så skulle orden skrika allt det där du inte borde få veta, för jag är iskall. Jag får inte känna för det är fel men om jag inte känner är det jag som är fel men det är dig jag klandrar. Du gjorde fel.

  

Av Emma Andersson - 18 november 2010 18:47

Detta kommer aldrig bli gammalt i mina öron. Ni vet en sådan låt som har så mycket känsla att den blir evig? En sådan är det för mig. Jag älskar så det bara, ååååh! Jag vet inte vad jag ska säga...

"Got that warm fuzzy feeling, yeah them chills used to get 'em now you're getting fucking sick of lookin' at 'em..."

Av Emma Andersson - 18 november 2010 18:43

~ Tired of trying

Sick of crying

Yeah I'm smiling

But inside I'm dying

                                    

Av Emma Andersson - 18 november 2010 18:33

Som jag alltid gör så börjar jag med ett inlägg om allt som händer just nu så here we go.

Jag behövde inte redovisa på so:n idag och eftersom vi inte ha någon imorgon så har jag en hel vecka på att få ihop det till något bra, eller ja, något över huvudtaget. Nästa vecka är det ju prao. Det känns förresten inte lika hårt längre. På söndag sover jag hos Julia och det kan inte sluta annat än bra. På tisdag, så kom Lovisa och berättade för mig idag, att hon och jag ska sjunga på någon grej för 8:orna på kvällen, punkt. Fine with me. Vet dock inte hur jag ska göra där med praon och så. Vi har ju en studiedag som vi får ta ut när vi vill under den veckan och jag vill inte bli av med den på tisdagen för då måste jag vara själv bland alla barn på onsdagen eftersom Julia inte tar sin förräns då... vi får se hur jag gör. På onsdagen så sover jag hos Julia igen och sen avslutar vi den veckan med en aaaaaaawesome filmkväll med mina kära vänner, C92.

Just det, shopping blir det ju på söndag också. Jag räknar dagarna! Ni fattar nog inte hur länge jag har längtat efter det här. Jag blir fan helt psyko av tre veckors shoppingfritt. Ska ta mig en dos medicin på söndag som sagt och jag längtar så det bara smäller om det.

Det var nog allt jag hade för stunden.

Ovido - Quiz & Flashcards