emmaanderzzon

Alla inlägg den 19 november 2010

Av Emma Andersson - 19 november 2010 23:09

Nej nu måste jag lägga ner allt detta depp, seriöst. Finns värre saker att gå igenom och detta är ingenting. Det betyder ingenting. Livet har så mycket bättre att erbjuda som t ex en skål med glass... nam nam nam! Vanilj glass med choklad flan mmmm, it makes my day. Har inget för mig så jag tror jag tar och går upp med min kalla skål och sätter mig framför tvn med en One tree hill box i dvdn. Och jo, visstja, det blir stan imorgon istället, med mamma. Ändrade planer, bättre planer. Ju tidigare desto bättre och dessutom har mamma lovat mig ett par nya skor (ni vet de i min önskelista?) så detta ser jag fram emot. Vi hörs säkert efter med bilder och sådant imorgon.

Medans ni väntar på det så får ni det nyaste i mina hörlurar just nu:


Ha det fränt :)

Av Emma Andersson - 19 november 2010 23:02

När den man litar på med allt man har sviker en och visar sig vara precis som alla andra när han har kämpat för att få en att förstå motsatsen. Vilket jävla skämt! Det va du som knuffade mig över kanten och nu finns det inte ett ord i min värld som kallas tillit, jag hoppas du är nöjd.

  

Av Emma Andersson - 19 november 2010 21:06

Ingenting duger och vad någon än säger så blir jag sur, förbannad, arg eller ja, vafan man nu vill kalla det. Girlpower är det som gäller och det är vi mot dem. Jag får höra sådant som jag inte trodde och aldrig skulle vilja behöva tro. Jag får reda på sanningen och det gör ont. Inte på humör för något och efter ett skratt så kommer den där lama stämningen med den där lama känslan. Jag vill bara sätta mig någonstans och låta dagen gå och bara se på utan att medverka... ni vet bara en sådan där dag? Vilket leder mig till Dagens citat:


"Maybe it's not my weekend but it's gonna be my year"

                                           ~ All Time Low (Weightless)


Av Emma Andersson - 19 november 2010 20:08

Jag måste bara säga; WOW! Jag läste precis den senaste kommentaren jag fick i inlägget om självförtroende och sedan lästa jag de andra tre. Det känns så skönt att höra ert respons för då vet jag att jag inte bara pratar om vad jag känner utan också kan sätta ord på hur andra upplever det i ämnen som just självförtroende. Detta är någonting jag reagerar väldigt starkt på och det berör mig väldigt mycket, hur andra mår med sig själva. När jag blir äldre och tillåten mer plats i samhället så ska jag kämpa i just den frågan för det är någonting som jag anser viktigt och till och med livsnödvändigt, att må bra med den man är.

Jag ville bara tack er för att ni tar er tid att berätta för mig vad ni känner och  om egen erfarenhet. Tack! Ert stöd är vad som driver mig.

Ovido - Quiz & Flashcards