emmaanderzzon

Alla inlägg under december 2010

Av Emma Andersson - 30 december 2010 17:19

                    

All credit to Emma som har redigerat. Alla bilder är fotade med hennes kamera (Nikon D60).

Av Emma Andersson - 30 december 2010 17:03

Idag var vi som sagt på modehuset, myspys! Denna gången fick jag med mig en blus med fina gulddetaljer ochännu en stickad tröja, jag har blivit kär i dem helt enkelt. Den var också från Cubus, båda på mellandagsrean förståss. Bilder kommer en annan dag. Sen drog vi till City Gross för att köpa två feta påsar med godis, min blev fetast. JAG ÄLSKAR GODIS!!!!!!!!!! Botar allt, från mens värk till mens depressioner och ja, allt har med mens att göra, haha.

Nu ska vi upp och käka. Tänkte att jag kunde ladda upp lite bilder efter det. I'll be right back ;)

Av Emma Andersson - 29 december 2010 22:46

Som sagt så har vi åkt pulka men det där om att vi skulle med till affären var bara ett skämt... typ, hehe. Vi borrade ner oss mellan lakanen och gjorde vad? Jo, kollade på en film för det är vad vi gör bäst. Äkta lyx är ju sen, när Emmas mamma kommer in med popcorn, godissnören och varsin cider. Aaaaah, ibland är livet rätt nice. Sedan dess har vi bara sprungit fram och tillbaka mellan toaletten och datan. Nej, nu ljög jag. Vi gjorde ett tappert försök med sparken innan och lägg märke till att jag sa försök. Det gick alltså inget vidare. Nu tänker jag återgå till att försöka se upptagen ut. Bye people!

Av Emma Andersson - 29 december 2010 16:42

Såg precis en kinesisk skräckfilm. Obehagliga typer det finns... Men ja, tycker man det är mysigt att skära ut ögonen på barn så tycker man. Det är väll deras grej och jag är inte den som dömer.... Men det där var faktiskt lite äckligt. Coming soon hette den för er som gillar sådant... Haha, nämen den var helt okej, inget speciellt men lagom bra liksom.

Av Emma Andersson - 29 december 2010 16:29

Har nu kommit hem från en tur i backen med Anna och Emma. Behöver inte säga mer än att vi lärt småbarnen hur en pulka ska köras. Bilder från det, precis som alla andra bilder här ifrån, laddar jag upp när jag fått dem, kommit hem och har tid. Vi ska nog äta snart och sedan brummar vi iväg med Emmas mamma och köper mat till nyår men framförallt; GODISSSSSSS :D Hoppas er dag varit lika kul som min hittills!

Av Emma Andersson - 29 december 2010 01:11

Killen: Kom bara ihåg att alla killar är idioter. Tjejen: Men du är ju kille? Killen: Nej jag är gentleman.

Av Emma Andersson - 28 december 2010 19:43

Tänkte bara ursäkta mitt språk när jag bloggar. Jag vet att det blir fel men det är så krångligt att ändra så jag orkar inte. Var bara det jag ville säga. Nu ska jag ta mig en dusch.

Av Emma Andersson - 28 december 2010 15:48

Jag fattar också att inlägg utan några bilder, videos eller något vidare innehåll är det tråkigaste som finns men det är ju alltid något. Idag har inte varit speciellt aktiv dag. Vi har fotat, suttit lite vid datan och spelat eye toy, lite halvt sådär. Nu ska vi nog kolla på en film till. Är så grymt sugen på godis, konstant men det får jag ta och bota på torsdag då vi åker in till Netto efter modehuset. Aja nu ska jag värma mig i emmas säng som också råkar vara världens skönaste :D Toddles!

Ovido - Quiz & Flashcards