emmaanderzzon

Direktlänk till inlägg 16 november 2010

Trots allt så finns det en hel del att glädjas åt

Av Emma Andersson - 16 november 2010 19:46

Trots allt whinande tidigare så finns det plats för en hel del bra saker, jag bara plockade bort dom. På söndag så ska jag ÄNTLIGEN på stan och köpa mig en ny vinterjacka och annat mysigt. Syster följer med mig då. Jag måste erkänna att jag älskar att umgås med henne. Vi har aldrig varit närmre än vad vi är nu. Jag vet inte om det beror på att vi är mer lika nu eller att alla års tid så långt ifrån varandra börjar komma ikapp oss? Hur som helst är jag glad att ha henne och mår jäkligt bra.

Helgen därefter så firar jag att praon är över med en filmkväll med de underbaraste människorna jag vet, min klass. Skräckfilmsmaraton står på schemat tillsammans med en skräckrunda, den delen vet jag inte om jag ser fram emot.

Under den största delen av prao veckan så kommer jag förmodligen sova över hos Julia eftersom det är hos hennes mamma vi praoar och det blir lättare för mig att komma dit då. Hon förklarade för mig vad hon hade planerat, väldigt typiskt henne. Hon är en riktigt planerare. Om hon på onsdag inte vet vad som kommer hända under helgen så går hennes värld under, allvarligt. Vi ska i alla fall myspysa med filmer och grymt med godis. Klingar hur bra som helst i mina öron.

Nu ska jag ladda för imorgon med en dusch och nya avsnitt av Desperate housewives och Cougar town. I'm lovin' it. Godnattsi :)

  

Sicken onödig bild dock älskar jag tandborstarna and all that stuff going on down south.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma Andersson - 8 mars 2011 19:43

Nej hörni, nu drar jag. Jag flyttar till Devote så ägna er överflödiga fritid på min blogg där istället. Puss! NY BLOGG, KLICKA HÄR! ...

Av Emma Andersson - 8 mars 2011 19:14

Fick en kommentar som förvånade mig i fredags, av Lovisa. "Du har blivit jättedålig på att blogga". Men asså jag blir förvånad för att någon överhuvudtaget läser min blogg så nu får jag väll ta tag i det här för er som faktiskt gör det. ...

Av Emma Andersson - 4 mars 2011 17:54


Blir inte riktigt som vi planerat ikväll men vi löser det på något sätt. All in baby!    Nu MÅSTE jag dra, bilder och allt kommer när jag har tid. Ha en awesome kväll för det tänker jag ;) ...

Av Emma Andersson - 4 mars 2011 17:41


... för att citera Elin, klok kvinna det där. Lovisa ringde precis och sa att dom är påväg hitåt så nu blev det bråttom helt plötsligt. Okej, jag ska dra dagen snabbt. Idrott, engelska, fittigt spanskaprov och sen hemkunskap. Jag och Julia är SÅ gr...

Av Emma Andersson - 2 mars 2011 21:35

Elin åkte hem för en stund sen, haft ett danspass i typ 2 och en halvtimme, skönt! Det är det faktiskt! Hur äckligt svettig och trött man än blir så måste jag erkänna att det är grymt kul. Jag älskar att dansa sen är det bara den där delen med att va...

Ovido - Quiz & Flashcards