emmaanderzzon

Direktlänk till inlägg 6 november 2010

10 saker ni inte visste om mig

Av Emma Andersson - 6 november 2010 16:50

1. Jag har aldrig åkt skidor eller snowboard eller något liknande.  

2. Okej, detta är jättekonstigt. Om man bara säger ordet spruta så börjar det göra as ont i en av mina fötter, varierar varje gång. Mina kompisar tycker detta är as kul och håller på som fan med det. Om man börjar prata om knivar eller annat vasst som skär i huden så får jag liksom en jätteobehaglig känsla i hela kroppen. Jag börjar vrida på mig och jag blir typ öm överallt... konstigt, jag vet.

3. Jag har dansat bugg i sex år men slutade dock för att jag blev alltför nervös varje gång jag skulle dit. Jag och min danspartner var de enda i vår grupp som inte tävlingsdansade. När vi skulle dansa med andra än vår partner så blev jag så nervös att det kändes som jag skulle spy bara för att det kändes som jag var sämst i vår grupp. Jag kände verkligen ingen där heller så det blev pinsamt varje gång jag öppnade munnen trots att jag dansat i den gruppen i ca 3 år.

4. Mitt motto är: "Sometimes it's gotta get worse to then get better" (Betyder: Ibland måste det bli värre för att sedan kunna bli bättre) och min livsregel är: KILLAR ÄR SVIN!

5. Jag har aldrig haft ett seriöst förhållande, eller ett som varat längre än en vecka.

6. När jag gick i trean så spelade jag piano men slutade efter ca ett och ett halvt år.

7. När jag är ensam hemma så sjunger jag så högt att det är på gränsen till att skrika och dansar så att om någon skulle se mig så skulle det vara SSS på minuten.

8. Min favorit film är utan tvekan Titanic.

9. Jag skulle kunna leva på Corby´s piroger och pommes. Kärleken för den maten är omätlig.

10. Jag är sjuuuuuuuukt mörkrädd!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma Andersson - 8 mars 2011 19:43

Nej hörni, nu drar jag. Jag flyttar till Devote så ägna er överflödiga fritid på min blogg där istället. Puss! NY BLOGG, KLICKA HÄR! ...

Av Emma Andersson - 8 mars 2011 19:14

Fick en kommentar som förvånade mig i fredags, av Lovisa. "Du har blivit jättedålig på att blogga". Men asså jag blir förvånad för att någon överhuvudtaget läser min blogg så nu får jag väll ta tag i det här för er som faktiskt gör det. ...

Av Emma Andersson - 4 mars 2011 17:54


Blir inte riktigt som vi planerat ikväll men vi löser det på något sätt. All in baby!    Nu MÅSTE jag dra, bilder och allt kommer när jag har tid. Ha en awesome kväll för det tänker jag ;) ...

Av Emma Andersson - 4 mars 2011 17:41


... för att citera Elin, klok kvinna det där. Lovisa ringde precis och sa att dom är påväg hitåt så nu blev det bråttom helt plötsligt. Okej, jag ska dra dagen snabbt. Idrott, engelska, fittigt spanskaprov och sen hemkunskap. Jag och Julia är SÅ gr...

Av Emma Andersson - 2 mars 2011 21:35

Elin åkte hem för en stund sen, haft ett danspass i typ 2 och en halvtimme, skönt! Det är det faktiskt! Hur äckligt svettig och trött man än blir så måste jag erkänna att det är grymt kul. Jag älskar att dansa sen är det bara den där delen med att va...

Ovido - Quiz & Flashcards