emmaanderzzon

Direktlänk till inlägg 8 december 2010

Något annat än läxor och skola

Av Emma Andersson - 8 december 2010 15:41

Fan vad jag skriver om skolan hela tiden. Kan ju berätta att jag har ett liv utanför den också. Imorgon ska jag på stan med Julia för att hon behöver någon att fördriva tiden med och jag är så otroligt snäll, så det har vi bokat in. På fredag kanske det blir och va med Julia igen, hemma hos henne förstås. I sådana fall så blir det film, godis och spel, låter mysigt. På lördagkväll så sticker jag in till pizzerian som ligger bara några hundra meter från där jag bor, jag drar med mig ett par av de bästa tjejerna och så beställer vi varsin fet pizza. När vi är mätta och goa (och 10 kg fetare) så beger vi oss med buss ut till Araby där vår kära vän Eric bor. Taggar för en stört skön filmkväll med de härligaste människorna på jorden. I våra stora väskor har vi alla med oss varsitt täcke och en kudde för vi tillbringar alla natten där. Den som somnar först vaknar med en helt ny stylish spritpenna tatuering, förmodligen i ansiktet. Låter bra va? LÄNGTAR!!!!!!

Söndagen kommer bli desto lugnare. Antingen åker vi på något sätt till farmor och bakar lussekatter, pepparkakor och julgodis eller så reser jag mig inte ur sängen på hela dagen, lugnt hur jag än gör. Fullbokad helg och bättre kan det inte kännas. Nu ska jag nog faktiskt fortsätta med livet, det vill säga skolan. Jag hatar det, big time, men jag måste!

  

Saknar dagar som denna...

 
 
Nile

Nile

9 december 2010 16:10

YÄÄÄÄÄ! Längtar! ♥

http://wildchild.devote.se

 
Basj, Eric ;)

Basj, Eric ;)

12 december 2010 17:18

Du, Skicka bilden till mig :O Vilken minnes bild :D Det var väll skolavslutningen? (8:an)

http://,,s,,asf'osdjfkadfhiandfhgi

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma Andersson - 8 mars 2011 19:43

Nej hörni, nu drar jag. Jag flyttar till Devote så ägna er överflödiga fritid på min blogg där istället. Puss! NY BLOGG, KLICKA HÄR! ...

Av Emma Andersson - 8 mars 2011 19:14

Fick en kommentar som förvånade mig i fredags, av Lovisa. "Du har blivit jättedålig på att blogga". Men asså jag blir förvånad för att någon överhuvudtaget läser min blogg så nu får jag väll ta tag i det här för er som faktiskt gör det. ...

Av Emma Andersson - 4 mars 2011 17:54


Blir inte riktigt som vi planerat ikväll men vi löser det på något sätt. All in baby!    Nu MÅSTE jag dra, bilder och allt kommer när jag har tid. Ha en awesome kväll för det tänker jag ;) ...

Av Emma Andersson - 4 mars 2011 17:41


... för att citera Elin, klok kvinna det där. Lovisa ringde precis och sa att dom är påväg hitåt så nu blev det bråttom helt plötsligt. Okej, jag ska dra dagen snabbt. Idrott, engelska, fittigt spanskaprov och sen hemkunskap. Jag och Julia är SÅ gr...

Av Emma Andersson - 2 mars 2011 21:35

Elin åkte hem för en stund sen, haft ett danspass i typ 2 och en halvtimme, skönt! Det är det faktiskt! Hur äckligt svettig och trött man än blir så måste jag erkänna att det är grymt kul. Jag älskar att dansa sen är det bara den där delen med att va...

Ovido - Quiz & Flashcards