emmaanderzzon

Alla inlägg den 26 december 2010

Av Emma Andersson - 26 december 2010 15:46

Efter som jag just nu faktiskt sitter på tåget och funderar på vad Dan man kan göra så tänker jag skriva en lista vad som är möjligt att underhålla sig med.-Lyssna på musik men jag tänker att det är givet.-Mobilsurfa :)-Äta, hehe.-Messa med folk som inte bryr sig om hur tråkigt man har.-Kolla ut genom fönstret, dock inte det roligaste.-Ringa random people.-Tjuvlyssna på andras samtal *angelface*Nu ska jag återgå till dessa roligheter, kul.

Av Emma Andersson - 26 december 2010 01:37

Håller på med att lägga över musik i mobilen så ja, vad underhåller man sig med när alla sover och man inte får väsnas? Jo, julgodis. Börjar dock tröttna lite... Gud, jag måste verkligen gå på toa.

När detta är klart går jag raka vägen till sängen. Kanske tar en liten omväg förbi tandborsten men sen ska jag SOVAAAAAA!

...

Av Emma Andersson - 26 december 2010 00:12

Måste det vara så in i helvetes mörkt...

Ovido - Quiz & Flashcards