emmaanderzzon

Alla inlägg den 11 december 2010

Av Emma Andersson - 11 december 2010 13:29

Har suttit här och sjungit Let it be med Martina en stund nu, mys på högsta nivå. Ska nog spela in det till youtube någon dag, om jag någons kommer in där. Nu ska jag upp och duscha och göra mig iordning för kvällen. Vi hörs väll imon. Puss, hej!

  

Av Emma Andersson - 11 december 2010 12:35

NEEEEEEEEEEEEEEEJ! Jag kan inte logga in på youtube. Har provat alla lösenord jag kan tänkas ha och alla andra möjliga svårigheter men inget funkar. Vad gör jag nu? Har ju kommit så långt där ju... åh!

Av Emma Andersson - 11 december 2010 12:31

Jaha, då var en natt avklarad bara den kommande kvar och morgondagen. Inatt är det ju filmkväll med klassen hos Eric och sedan åker jag direkt till farmor på morgonen och kör på julbak med henne och Martina. Vi äter middag där och sedan åker jag hem för att ladda för en ny skolvecka fullspäckad med massa kul, bl a luciatåg på måndagmorgon. En i min klass ska vara lucia, så himla glad för hennes skull och sedan blir det en massa fin sång och sköna solon i en kyrk som lyses upp av enbart levande ljus. Mycket att se fram emot! Här har ni dagens musik:

Ovido - Quiz & Flashcards