emmaanderzzon

Alla inlägg den 25 december 2010

Av Emma Andersson - 25 december 2010 23:20

Har ni varit med om en stund, kanske bara några minuter eller till och med sekunder, då ni bara är så glada att ni vill säga till alla ni möter att ni älskar dom? Så glada att ni vill krama allt och alla och aldrig släppa taget? Så glada att ni bara vill berätta för alla i världen hur mycket ni älskar era vänner och hur mycket du uppskattar vad de gör för dig? Har en sådan stund just nu, i denna sekund.


Konversationen med Linn och Adam på MSN just nu ser ungefär ut så här:

Linn: Hiho!

Adam: Haha :D Du och ditt hiho :P

Linn: Ja :D

Jag och Linn: Hihohihohihohihohihohihohihohihohiho (osv ett antal gånger till)

Jag: Don't you love us Adam? :D

Adam: Klart jag gör :D Men jag börjar älskar er mindre för det där hiho haha :D <3

Jag: Okej, jag måste nog erkänna att det där va lite gulligt :D <3

Adam: Haha :D Du e gullig :) <3

Av Emma Andersson - 25 december 2010 22:35


Jävla skitsida! Byter snart till Devote.se.

Av Emma Andersson - 25 december 2010 19:49

Who do you think you are, running 'round leaving scars

You're gonna catch a cold from the ice inside your soul

                                                  
   ~ Jar of hearts - Christina Perri

Av Emma Andersson - 25 december 2010 19:19

 

Till att putsa skärmen. Elin, Lovisa och Linn, KANIN!

         

Silikonskydd? JA TACK! Helst det rosa.

    

Fodral

Av Emma Andersson - 25 december 2010 18:43

• Måste packa!

• Fixa musik till mobilen så jag inte dör på tåget imon.

• Åter igen, packa.

• Ladda kameran

• Packa!

• Duscha och fräsha till mig.

• Packa allt jag glömt men sedan kommit på igen.

• Leta efter kläder jag ska ha med mig hem från mellandagsrean... och packa.


Fullt upp så det är bäst jag börjar. Först ska jag leta efter kläder på datan, hihi.

Av Emma Andersson - 25 december 2010 18:15

Blir inte ni också jättenyfikna på vad alla andra fått? Man vill bara smsa alla på sin kontaktlista det första man gör på morgonen.

Idag har varit en riktigt slapp dag. Ätit resterna av julgodiset som stod kvar på bordet, ätit rester av maten, provat alla julklappar och varit äcklig och ofräsh. Vi åkte förståss till farmor och gjorde allt detta men det är typ samma sak som att vara hemma. Har också ägnat hela dagen åt att leka med min mobil. Åh, i love it.

  


Av Emma Andersson - 25 december 2010 18:09

  

Två par mjukisbyxor

Jeans

Pengar

Hörlurar

Spargris, genomskinligt och format som ett huvud

Skärp

Två par leggings

Biobiljett

Plattång

och det bästa...

    

Sony Ericson xperia X8, min nya kärlek

Av Emma Andersson - 25 december 2010 18:06

Enda anledningen som funkar för att missa Kalle Anka är att man är dödssjuk, verkligen så sjuk så man inte kan resa sig ur sängen. Möjligtvis skulle det kunna funka med att man är någonstans där det inte finns tv men knappt asså. Ser man inte Kalle Anka... asså det finns inte! Jag är som pappan i Svensson Svensson, haha. Min favorit är, hands down, Ferdinand.


     

Ovido - Quiz & Flashcards