emmaanderzzon

Alla inlägg den 13 december 2010

Av Emma Andersson - 13 december 2010 21:33

Har lust men ingen inspiration. Hittar inga citat, inget i media som får mig att reagera speciellt mycket och musiken är den gamla vanliga. Har inte shoppat på länge heller och när jag gör det nästa gång så är det bara julklappar. Suck. Inget liv med enkla ord! Hör av mig när jag har det.

Under tiden så kan ni ju njuta av min favorit version av Hallelujah.

Av Emma Andersson - 13 december 2010 21:25

Skulle gärna skriva om filmkvällen men utan bilderna så är det inget kul med det så jag tar det helt enkelt när Sanna har skickat dem till mig.


Jävla data worm på facebook, beroendeframkallande!

Av Emma Andersson - 13 december 2010 20:55

Min jättefina vän, Emma, fixade en julheader åt mig för ett tag sedan. Så grym är hon! Tack :) Vad tycker ni?

Av Emma Andersson - 13 december 2010 20:41

Detta var en dag ag såg fram emot. Vi skulle ha luciatåg i skolan men trots det så kändes ingenting bra på något sätt. Luciatåget sket sig helt. En kille svimmade och fick åka med ambulans till sjukhuset. Verkade riktigt allvarligt för alla snackade om det sen och ja, det lät jävligt allvarligt. Alla sjöng som vanligt och sen hörde man; BOOOM! Aja, det förstörde stämningen så jag tror de kortade ner hela grejen. Synd för jag älskar luciatåg, så sjukt mysigt är det. Efteråt blev det i alla fall någon as tråkig julfilm med lussebulle och pepparkaka till. Det var rätt mysigt det med!

När jag kom hem så luktade hela huset pepparkakor men jag hann också vara med på ett hörn. Skulle egentligen varit riktigt julbak med hela köret, pepparkakor, julgodis och lussebullar men det blev tyvärr bara pepparkakor. Julgodiset får vänta tills nästa helg och lussebullar har nog farmor redan bakat vilket inte gör så mycket för mig för det är ju inte det som är det roligaste, det är marsipanen. Skönt att vi fixade baket idag och inte igår för jag behövde verkligen sova igår efter filmkvällen som jag by the way ska skriva mer om i ett annat inlägg.      


Ovido - Quiz & Flashcards