emmaanderzzon

Alla inlägg den 18 december 2010

Av Emma Andersson - 18 december 2010 15:22

Allt jag skriver borde ni läsa med en nypa salt. Det var som sagt bara en text och inte verklighet. Den handlar inte om mig eller någon jag känner. Men bara för det så betyder inte det att det inte är någonting som angår mig. Som jag har skrivit tidigare, folks välmående med sig själv är någonting som ligger mig väldigt varmt om hjärtat och det är någonting jag vill kämpa för. Det är väll det jag försöker med i bloggen även ifall jag inte kommer någonstans.


Jag vill bara klargöra vad meningen med min blogg är. Min blogg är den plats där jag kan lätta mitt hjärta. Skriva ner alla mina tankar och känslor jag har just här och just nu. Jag provoserar inte och tänker inte någonsin börja med det. Det är bara ärlighet rent igenom. Min blogg är vem jag är.

  

Fotograf: Emma Hansson 

Av Emma Andersson - 18 december 2010 01:23

Ni får förlåta mig men jag orkar inte skriva om filmkvällen helt enkelt, har ingen lust. Det kanske blir några bilder där ifrån, någon gång men det är bara kanske. Ska dock skriva om julavslutningen och hur det går med den. Det lovar jag!

Over and out! Vi hörs väll imon om ni har lust att kolla in? Godnatt.

Av Emma Andersson - 18 december 2010 01:09

If you really knew me you would know that I'm bleeding

You would see I'm hurting even though I'm smiling, with no feeling

                                                  
                        ~
Egna ord

Skapa flashcards