emmaanderzzon

Alla inlägg den 23 december 2010

Av Emma Andersson - 23 december 2010 22:56

Kanske borde gå och lägga mig så det blir morgon någon gång? Måste duscha... jag orkar inte, gör nog det imorgon bitti istället. Tänkte bara ifall ni satt och undrade eller så. Kommer nog inte bli något inlägg imon så jag säger det nu; GOD JUL :D :D :D

Hoppas ni får en fantastisk jul med allt ni önskar er. Ha det bra och åter igen, god jul!

  

För två år sedan. 

Av Emma Andersson - 23 december 2010 21:55

Filmkvällen! Så satans mysigt va det. Tur att vi har planerat in ännu en filmkväll i kalendern den 16 januari. Åh, vad jag längtar. Tänkte att jag kunde glida in med de där bilderna jag lovade er här så varsågoda, njut.

  

   

    

                           

Av Emma Andersson - 23 december 2010 21:40

Året är snart slut och jag känner att jag inte kan vänta tills det faktiskt är slut med att kora mina favorit låtar från detta året. Så här kommer de:



Av Emma Andersson - 23 december 2010 21:20

Kom hem för en timme sen. Känner att sova är någonting väldigt underskattat. 

Jävlar vad massa godis det blev, 6 olika sorter. Marsipan, fudge, choklad doppade marshmallows, cornflakes med choklad överdrag, något med choklad och marie kex och vanlig hederlig kola. Det är mumma det!

            

Den sista är till alla mina basjiga vänner ;)


Av Emma Andersson - 23 december 2010 13:27

Rubriken säger det. Ska börja göra mig iordning för att sedan ta bussen hem till farmor där vi ska göra det bästa som finns, julgodis. Marsipan, knäck, ischoklad och fudge, allt är inräknat och det i massor. Vi hörs när jag kommer hem, blir nog ikväll för jag kan slå vad om att det blir middag där också och jag vet att det blir kött och potatis. Vi får väll se hur förutsägbar min kära farmor är. Som sagt, vi hörs. Pussinussi :)

  


Av Emma Andersson - 23 december 2010 13:01

Har ni varit med om att leva kvar på känslan ifrån igår? Att glädjen inte riktigt släppt taget än? Ungefär så känner jag det just nu.

Igår var hur bra som helst. Befann mig i idrottssalen vid 08.00 för att hinna klippa sönder mina kläder och få ansiktet målat i krigsmålning. När det väl var igång, wow, vilken adrenalinkick. Alla nior var grymma (framför allt vi) och sicket jävla ös på läktarna. Niornas läktare, dock inte resten av skolans, de var lika lama som vanligt.

När det väl var vår tur så bara körde man så hårt att man inte märkte att man blev andfådd. Tack C92, älskar er ♥ Denna händelse finner man under mappen "Oförglömligt".

Efter idrottsfesten så gick alla klasser ner till skolan och fikade och fick sina betyg. Mina är absolut ingenting att klaga på. Sedan kom man ut från klassrummen och jämförde dem med alla man känner. Kan nog kalla det tradition.

När jag bytt om från trasiga, sunkiga kläder till awesome kläder så blev det kramar och sedan en tur till Lovisa för en kissepaus, i alla fall för Sanna. Sedan åkte vi ner till stan som sagt där det blev julshopping och en hemskt massa skratt. Folk undrade säkert ifall det var något fel på oss (kan också berott på att vi inte tvättat bort de röda och vita strecken vi hade målat på kinderna på morgonen).

Efter en lång dag kom jag hem och avslutade den med en kopp vanlijte och vanlijglass.

Här har ni en video på hela idrottsfesten och om ni spolar fram till 28:06 så har ni vår klass. Världens sämsta kameraman och ljudet är lite före bilden men jag hittade inget bättre.

Mig hittar ni långt fram till höger i en stor äckelgrön t-shirt och svarta leggings. See it? That's me :D

Av Emma Andersson - 23 december 2010 12:41

Ååååååååååååh! Slem, slem och åter slem. Mysig? Jo, jag vet.

Skapa flashcards