emmaanderzzon

Alla inlägg den 24 oktober 2010

Av Emma Andersson - 24 oktober 2010 17:47

~ I can't explain it, something happens, you've had enough

and you stop caring if you'll ever be good enough

 

(Love the way you lie - Krista Nicole ft Mars Raps - cover)


Av Emma Andersson - 24 oktober 2010 17:46

Har absolut ingenting att skriva om. Eller jo, jag sov hos Julia inatt, inte för att det finns så mycket att berätta där. Hon behövde mig och jag fanns där. Kollade på någon riktigt mysko skräckfilm och sedan blev hon trött. Hej mitt namn är Julia och mamma har sagt att jag inte får vara uppe efter bolibompa? Haha, nä nu skojar jag. Men klockan var inte så värst mycket. Kom hem från henne idag vid typ 3 eftersom jag tyckte det verkade som en bra idé att gå hem ifrån stan istället för att ta bussen, som jag sedan kom på var ett mycket smartare val när jag fick ont i huvudet. Efter det så har jag suttit och dött med öppna ögon... kul liv. Nu ska jag gå och dö någon annanstans. Talk to you later...alligator :D

Den här låten släpper inte taget om mig, helt fast är jag.

Ovido - Quiz & Flashcards