emmaanderzzon

Alla inlägg den 5 oktober 2010

Av Emma Andersson - 5 oktober 2010 20:13

Hej på er :)


Igår tog jag en lång runda på lite över en timma, kändes som om jag behövde rensa tankarna och allt annat som pågick i huvudet på mig. Hur skönt som helst!

Med träningskläderna på och musik i öronen så frågar jag mamma om hon ska med nu, men nej. Det är mörkt och (jag måste hålla med om att det är) jävligt mörkt och alla läskiga ljud är så sjukt mycket högre än musik dom dunkar i öronen. Igår så fick jag sådan panik att jag bara ringde Emma, utan att riktigt tänka efter. Pratade om allt och inget och det som finns utanför det, som vanligt. Ett tips, att ringa någon och bara snacka, då känner man sig inte så ensam i vad som verkar som den mörkaste platsen på jorden... och ja, jag är lite mörkrädd.

Åh, jag vill verkligen ute och bara få frisk luft och ja, den där behagliga känslan som vilar i en när man kommer hem. Men jag tänker ju inte gå själv så det blir nog inget med det. Ska göra några sit-ups bara för att få träningen. Känner mig inlåst, fast i mitt eget hus som just nu känns som en fängelsecell.

Nu är jag sugen på ett äpple så jag antar att jag ska gå och ta ett nu. Vi hörs!

Ovido - Quiz & Flashcards