emmaanderzzon

Alla inlägg den 21 oktober 2010

Av Emma Andersson - 21 oktober 2010 17:49

~ What happens when karma turns right around and bites you?

And everything you stand for turns on you to spite you?


(When I'm gone - Eminem)

Av Emma Andersson - 21 oktober 2010 17:47

Eftersom bloggen har varit ganska ouppdaterad ett tag nu så tänkte jag slänga in en bild ifrån i måndags. Jag och världens bästa syster tänkte att för en gångs skull göra något bra av måndagen och hade då måndags mys.

  

Av Emma Andersson - 21 oktober 2010 17:41

Och varför bombaderar eniro internet?

Av Emma Andersson - 21 oktober 2010 17:40

Hej och ja, ni ser rätt. Här i tattiga Växjö så kommer snön i oktober, toppen! Ni fattar sarkasmen va? Åh, jag hatar det. Det enda positiva med kyla och snö är alla mysiga kläder man får gå och gosa runt i, det är faktiskt toppen på riktigt.  


 

Igår kväll så kommer min syrra in på mitt rum med vad jag tror är en hand full med hårmouse men icke sa nicke. Det är äkta, kall, vit snö. Jag blev helt chockad och sedan springer jag till fönstret och ser att marken är täckt med sådant där vitt bajs. Vet inte hur jag ska reagera, gillar det men ändå... det är kallt.

  

 

Skapa flashcards