emmaanderzzon

Alla inlägg den 23 oktober 2010

Av Emma Andersson - 23 oktober 2010 01:50

Nu är nästan all snö borta, tyvärr har jag inga bilder på det. Men ni vet väll hur slask ser ut? Jag hatar det! Precis när det börjar töa, vilket det gjorde typ samma dag så den snön varade inte länge, så är allt bara blött och isigt. Jag hoppas det dröjer ett tag till tills vi får se den igen.

Borde gå och lägga mig antar jag men av någon anledning håller jag mig själv vaken.

Av Emma Andersson - 23 oktober 2010 01:46

Hejsan!

Kom nog hem för en timme sen. Har haft en riktigt trevlig kväll i Ulriksbergskyrkan. De hade en live show med komiker, någon som trollade, sång och ett drama (som jag bara inte kan glömma). Jag tror aldrig jag har blivit så berörd av någon form av teater. Jag fick verkligen kämpa för att hålla tillbaka tårarna, jag kände hur det började värka i halsen och allting blev suddigt. Det va helt otroligt, så känslosamt och fint. Jag finner verkligen inte de rätta orden. Berörd. Budskapet för oss ikväll var att Gud finns med oss hela tiden men man kan tolka det på andra sätt också. Om jag får tag på den videon som någon spelade in av det så ska jag lägga upp den men det var ungefär såhär:

 

Musiken: Everything - Lifehouse

Ovido - Quiz & Flashcards