emmaanderzzon

Alla inlägg den 11 oktober 2010

Av Emma Andersson - 11 oktober 2010 21:27

Längesen det blev något sådant här så ja, varsågoda:


Collide - Howie Day


In the sun - Joseph Arthur


When I look at you - Miley Cyrus

Jag skiter fullständigt i ifall det är Miley Cyrus som sjunger den eller ifall det är fucking Aretha Franklin, det går inte att säga emot att den är fin som in i helvete! Kommer nog aldrig tröttna på någon av de här låtarna. De har så fina minnen med sig, som t ex den första (Collide - Howie Day), den sjöng jag i 6:an när vi hade uppvisning för hela skolan och för föräldrarna, en lycklig stund och sådana glömmer man inte hur som helst. De är sådana som påminner en att ta vara på och vara tacksam för varje gnutta glädje som erbjuds. Jag hoppas ni gillar de :)

Ska nog ta och dejta sängen men vi hörs när vi hörs!


Av Emma Andersson - 11 oktober 2010 20:57

Hej på er.

Jag mår betydligt bättre idag, konstigt nog så måste jag faktiskt tacka skolan för detta (dock inte pga. matte provet som vi hade på morgonen). Hade det inte varit för att jag gick dit så hade jag nog fortfarande varit nere. Jag håller tummarna för att mina emo perioder är över men det återstår att se. Jag måste bara säga, jag älskar mina vänner! Så, nu fick jag ut det, de orden behövde verkligen ut i världen.

Idag, har för övrigt varit en grym dag. Har nog aldrig haft så roligt som jag och Julia hade på so lektionen... fast där ljög jag men sjukt kul var det i alla fall. Ska spela in en video imorgon så kan ni få se hur det går till när vi tröttnar på "kalla kriget". Barnvisor in our ♥ forever!

Har nog aldrig varit så förbannad som jag va idag heller men det var bara på mina lärare så då är jag ganska ofarlig. JAG HATAR DOM!!!!!! Åh, äckel.

En sista grej, jobbar på en ny låt som jag förhoppningsvis kan få upp på youtube någon gång den kommande månaden.

Det var nog allt så ja, tack för idag, slut för idag... haha väldigt barnslig av mig idag.

Ovido - Quiz & Flashcards