emmaanderzzon

Alla inlägg den 31 oktober 2010

Av Emma Andersson - 31 oktober 2010 13:09

Jag kanske säger så väldigt ofta men jag menar på något sätt det varje gång. Helt galet var det. Sjuk start på höstlovet men så jävla grymt! Ni vet när man mår så bra att man lever kvar på känslan från kvällen som precis varit? När dagen efter automatiskt blir bra bara för att kvällen innan varit det? Så himla härligt är det... Jag glömde dock min kamera hos Saga så det blir tyvärr inga bilder.

Efter skolan så åkte jag med hem till Julia sedan efter att vi ätit så cyklar vi iväg för att hämta Anna. Vi sätter henne bak på cykeln och rullar vidare hem till Saga där vi sitter och är lama på facebook fram tills Julia E kommer. Det var ett sista minuten beslut att hon skulle med men det gjorde hela kvällen så mycket bättre. Let's get this party starting! Vi dunkar musik och dansar så hela världen gungar med. Efter någon timme beger vi oss mot Ica. Jag tyckte tydligen det var en bra idé att gå dit i bara strumpor och hoppa i varenda vattenpöl jag såg efter att det regnat hela dagen... börjar undra om det verkligen var rätt beslut? Mina fötter var döda igår. De börjar vakna nu men igår var det hemskt. Mina hälar! Ni fattar inte vad vi skämde ut oss men så kul som vi hade så hade jag, utan att behöva tänka efter, gjort det igen om jag fått chansen (och den kommer på lördag). Jag vet inte om jag ska ta det som hände där efter men jag kan ju säga såhär: En av oss kissade ner sig, en kissade på Sagas studsmatta, en grät i säkert en halvtimme, en satt ute och spydde i en timme och en ringde till två av sina kompisar i klassen och berättade om allt det här och resten. GALET! Jag ville aldrig att det skulle ta slut. Så bra jag mådde den kvällen, kommer aldrig glömma det. Det var en sådan kväll man om några månader kommer kolla tillbaka på och skratta för sig själv.

Ovido - Quiz & Flashcards