emmaanderzzon

Alla inlägg den 15 februari 2011

Av Emma Andersson - 15 februari 2011 21:04

Är nu ÄNTLIGEN klar med mitt gymnasieval som ser ut så här:


1:a handsval: Estetiska, musik på Katedral

2:a handsval: Samhäll, media på kungsmad

3:e handsval: Hotell och turism, turism och resor på kungsmad

4:e handsval: Estetiska, estetik och media på John Bauer


Sedan är ju bara frågan om jag kommer ångra mig. Tror inte jag skickar in det förrän imorgon kväll efter att ha pratat med vår studie- och yrkesvägledare (SYV).


Denna veckan ser för övrigt ut så här:

Måndag: Dans kl. 19.00

Tisdag: Va med kära Elin och dansssssa.

Onsdag: Spanska läxa! Glosor på kapitel 7. Va med Elin och dansa.

Torsdag: SO prov om buddhism.

Fredag: Engelska läxa, glosor och en text.

Lördag: .. är fortfarande ett frågetecken..hmm?

Söndag: Vilodag!


Mitt te har kallnat nu så jag får väll gå och göra nytt *suck*.

Ha en glad vecka. Pussar! :)

Ovido - Quiz & Flashcards