emmaanderzzon

Alla inlägg den 3 februari 2011

Av Emma Andersson - 3 februari 2011 22:08

Känner mig rent utav lycklig just nu. Riktig lycklig bara! Har absolut ingen anledning men det finns det ju inte för att deppa heller så let's keep it positive. Nu ska jag plugga vidare och dricka mitt te.
Ha en glad kväll :D

  

Snälla sommar, kan du inte skynda dig hit? Jag saknar dig så.

Av Emma Andersson - 3 februari 2011 22:04

Jag älskar denna musikvideon eller de i den här stilen över huvudtaget. Pink tycks alltid lyckas så bra... Jag tror jag har en "Pinkperiod".

Av Emma Andersson - 3 februari 2011 21:18

Ibland måste man ta tag i det tråkiga även ifall man håller på att dö, just för att det är så tråkigt. Har gjort klart spanska läxan som vi har till imorgon. Ska ju redovisa något då med men det kan jag inte öva på speciellt mycket så äh, det får gå som det går. Har bara engelska läxan kvar nu. Några glosor, så det är inte så jobbigt. Om jag orkar sedan så ska jag göra några matte uppgifter också men vi får se om jag inte bara tar en film och myser istället.

Har hittat en jävligt bra cover förresten!

Lyssna på rösten!

Ovido - Quiz & Flashcards