emmaanderzzon

Direktlänk till inlägg 27 januari 2011

Min ängel, min syster, mitt liv

Av Emma Andersson - 27 januari 2011 19:14

Med dig får jag gråta för de misstag jag gjort utan att höra "vad var det jag sa?". Vi behöver inte säga "jag finns där" för det är självklart. Att inte få berätta något för dig är som att inte få tänka det för mig själv. Du är bokstavligt talat min andra halva, den bästa delen av mig. Min syster som ger mig styrkan och modet att möta alla svårigheter, men bara med dig vid min sida. Det är tack vare dig som jag står här idag. Om du inte gått vilse bland resten av änglarna där uppe, vem hade då mött världen med mig? Våren 2009 är den tid jag kommer ta med mig för livet. Det var då jag plötsligt fick medvind och det var du som stod och blåste. Du förstår inte hur glad jag är att ha dig för ord är inte tillräckliga och det skulle vara att försöka sig på det omöjliga att skriva en lång text om alla våra minnen och om hur mycket du betyder för mig men du ska veta att för dig skulle jag hoppa, för dig skulle jag ge upp allt, för dig skulle jag skämma ut mig inför hela världens människor och alla aliens där ute. Min ängel, min syster, mitt liv. Du gör mig så glad och om det så ska ta resten av livet så ska jag få dig att känna likadant för det är en känsla man inte får missa. Jag önskar alla hade en vän som du, som finns där med famnen och tryggheten när tårarna rinner och som hittar de rätta orden vid de rätta tillfällena. Du är det bästa som hänt mig och jag lovar att jag ska kämpa för vår vänskap med varenda cell i min kropp tills jag inte har några kvar. Du ska veta att du är värd så mycket mer, mer än vad jag någonsin kan ge dig. Jag älskar dig mer än vad som är mänskligt finaste syster.

  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma Andersson - 8 mars 2011 19:43

Nej hörni, nu drar jag. Jag flyttar till Devote så ägna er överflödiga fritid på min blogg där istället. Puss! NY BLOGG, KLICKA HÄR! ...

Av Emma Andersson - 8 mars 2011 19:14

Fick en kommentar som förvånade mig i fredags, av Lovisa. "Du har blivit jättedålig på att blogga". Men asså jag blir förvånad för att någon överhuvudtaget läser min blogg så nu får jag väll ta tag i det här för er som faktiskt gör det. ...

Av Emma Andersson - 4 mars 2011 17:54


Blir inte riktigt som vi planerat ikväll men vi löser det på något sätt. All in baby!    Nu MÅSTE jag dra, bilder och allt kommer när jag har tid. Ha en awesome kväll för det tänker jag ;) ...

Av Emma Andersson - 4 mars 2011 17:41


... för att citera Elin, klok kvinna det där. Lovisa ringde precis och sa att dom är påväg hitåt så nu blev det bråttom helt plötsligt. Okej, jag ska dra dagen snabbt. Idrott, engelska, fittigt spanskaprov och sen hemkunskap. Jag och Julia är SÅ gr...

Av Emma Andersson - 2 mars 2011 21:35

Elin åkte hem för en stund sen, haft ett danspass i typ 2 och en halvtimme, skönt! Det är det faktiskt! Hur äckligt svettig och trött man än blir så måste jag erkänna att det är grymt kul. Jag älskar att dansa sen är det bara den där delen med att va...

Ovido - Quiz & Flashcards