emmaanderzzon

Direktlänk till inlägg 19 januari 2011

Hejsan svejsan :D

Av Emma Andersson - 19 januari 2011 20:32

*Ler* Har spenderat en underbar eftermiddag med Elin och Saga. Snackat en massa. Kom hem, gjorde te och pirog och sedan satt vi bara och snackade tills Elin blev tvungen att dra, klockan 18.00 typ. Och ja, det är väldigt lite som gör mig lycklig, men det är så himla skönt att bara sitta och lätta på allt vad hjärtat bär. Älskar er ♥

Egentligen borde vi ju pluggat med tanke på att vi har prov i kemi imorgon och tydligen så kan jag mindre än vad jag trodde... Jag får väll ta tag i det nu, eller om en stund kanske, hehe.

Något annat som är nytt? Jag saknar Emma! Så in i helvete.

På lördag så ska vi fira Sanna (som fyllde år i måndags) och Julia (som fyller på fredag) genom en tur på stan, som inte kan sluta annat än kanon, sedan middag på någon mysig kinarestaurang och som avslutning går vi på bio. Låter inte det hur bra som helst? Längtar! Fick dåligt samvete för att jag inte grattat Sanna på bloggen så här efter ska jag nog göra det.

Något annat? Jag HATAR mina lärare men det kan jag inte påstå är nytt.

  


 
 
Emma

Emma

20 januari 2011 16:32

Saknar dig med gumman ♥ :(

http://www.emmahansson.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma Andersson - 8 mars 2011 19:43

Nej hörni, nu drar jag. Jag flyttar till Devote så ägna er överflödiga fritid på min blogg där istället. Puss! NY BLOGG, KLICKA HÄR! ...

Av Emma Andersson - 8 mars 2011 19:14

Fick en kommentar som förvånade mig i fredags, av Lovisa. "Du har blivit jättedålig på att blogga". Men asså jag blir förvånad för att någon överhuvudtaget läser min blogg så nu får jag väll ta tag i det här för er som faktiskt gör det. ...

Av Emma Andersson - 4 mars 2011 17:54


Blir inte riktigt som vi planerat ikväll men vi löser det på något sätt. All in baby!    Nu MÅSTE jag dra, bilder och allt kommer när jag har tid. Ha en awesome kväll för det tänker jag ;) ...

Av Emma Andersson - 4 mars 2011 17:41


... för att citera Elin, klok kvinna det där. Lovisa ringde precis och sa att dom är påväg hitåt så nu blev det bråttom helt plötsligt. Okej, jag ska dra dagen snabbt. Idrott, engelska, fittigt spanskaprov och sen hemkunskap. Jag och Julia är SÅ gr...

Av Emma Andersson - 2 mars 2011 21:35

Elin åkte hem för en stund sen, haft ett danspass i typ 2 och en halvtimme, skönt! Det är det faktiskt! Hur äckligt svettig och trött man än blir så måste jag erkänna att det är grymt kul. Jag älskar att dansa sen är det bara den där delen med att va...

Ovido - Quiz & Flashcards