emmaanderzzon

Alla inlägg den 29 januari 2011

Av Emma Andersson - 29 januari 2011 20:45

Nämen nu drar jag faktiskt, blev så himla godissugen. Ska se om jag kan hitta någon bra film bland alla de dåliga och ja. Ha det bra :D Poss!

Av Emma Andersson - 29 januari 2011 20:02

Glad glad glad, smileyface :)



Av Emma Andersson - 29 januari 2011 19:21

BIKBOK

 

      

  

Hängselbyxorna!

Av Emma Andersson - 29 januari 2011 18:55

Firework is the "sweet girl" version of "Be yourself"

Raise Your Glass is the "FUCK YOU" version

                                      ~ JustcallmeLanie på youtube


Angående videon jag precis la in. Gud så sant! Två grymma låtar med samma syfte som förmedlas med olika ord.

Av Emma Andersson - 29 januari 2011 18:48

All the shit they throw at you, you're so much more than strong

I gotta come up with a whole new category to put you where you belong

                                                  ~ Egna ord

Av Emma Andersson - 29 januari 2011 18:32

Åh vad glad jag är idag :D

Var ju hos Julia på en mysig tjejkväll igår, blev inte allt för mycket spelande men det va något som va askul. Man skulle vara två och två och så fick man plocka upp några random ord på brickor i en påse och sedan skulle man försöka förklara så många av dem som möjligt på tid. Man fick inte använda något ord som stod på brickan man fick upp. Grymt kul! Slutade med att alla fick sådan panik att vi bara skrek rakt ut, samtidigt, haha.

Efter två omgånger av det så stack vi ut en stund och var allmänt skitbarnsliga men det är för jävla kul alltså. När vi knappt kände fingrarna längre så gick vi in igen och satt och bara snackade. Hur kommer det sig att jag och mina brudar alltid slutar i en massa snack? För det är det vi gör bäst och för att det är så himla mysssssssigt! När de andra gått hem så gick jag och Julia och la oss med en gång. Idag vaknade vi, snackade, åt och spelade spel på mobil, chill. Sedan var det dags för mig att ta bussen hem och sedan gick jag ifrån stan. Var bara på sådant humör och så kändes det skönt med lite frisk luft. Påvägen så plockade jag upp lite godis från Willys och ska alldeles strax plocka fram det.

Här har ni världens skönaste låt just nu, jag älskar den. Blir så sjukt glad och pepp :D

Okej, måste nog erkänna att det där med kalven och mjölken är lite sjukt men annars är musikvideon lika bra som själv låten. Diggar Pink, stenhårt.

Ovido - Quiz & Flashcards