emmaanderzzon

Alla inlägg den 12 september 2010

Av Emma Andersson - 12 september 2010 01:40

Bara kände för att göra ett inlägg, lite plötsligt så. Har suttit och kollat och lyssnat på videoklipp på youtube, i timmar nu. Måste vara för det tidigare inlägget. Blev så sjukt sugen på att sjunga, har precis lärt mig en ny låt på gitarren (som förhoppningsvis kommer upp på youtube på måndag, ska försöka) men jag kom också på att det inte är väldens bästa idé att spela gitarr och sjunga när mamma ligger i sovrummet bredvid och sover för att hon ska upp vid 05.00 imon, eller ja, idag, så det blev inget med det nej. Klockan är ju trots allt tjugo i två. När vi ändå är inne på det, lite halvt, jag hoppas ni har varit inne och kollat på mina videos som just nu faktiskt finns uppe på youtube. Har inte uppdaterat på fem månader och jag skäms men jag hinner verkligen inte. Aja, vet själv hur tråkigt det är när bloggare beklagar sig för sådant som är för sent och som de egentligen inte hinner med, så jag ska sluta med det.

Nu går jag och lägger mig istället. Sov gott, godnatt!

Ovido - Quiz & Flashcards