emmaanderzzon

Alla inlägg den 24 februari 2011

Av Emma Andersson - 24 februari 2011 23:25

Det händer alltid någonting på min facebook som gör att jag får ett mail precis efter att jag loggat ut där ifrån. Otroligt irriterande!

  

Av Emma Andersson - 24 februari 2011 22:16

Pick a page, I'm like a book but don't ever read out loud

                                     ~ www.amandavardet.blogg.se

Av Emma Andersson - 24 februari 2011 21:23

Ni vet tvångstankar? Att bara vara tvungen att slå någon när man ser en gul bil, helt utan anledning egentligen och att inte kunna gå på en A-brunn för då får man otur. Jobbigaste som finns när man själv har dem men när det gäller någon annan, så grymt kul!


Jag har en ovanlig som inte många vet om. Jag försöker alltid få siffrorna på bilars regestreringsnummer att bli tio. T ex 442 blir tio för 4+4+2=10. Fattar ni? Sen får man ta minus och gånger och sånt också. Haha, rätt konstigt.

Sen har jag en del då man ska slå någon. Om man ser en tant eller gubbe med rullator eller ifall bokstäverna eller siffrorna på en bils regestreringsnummer är likadana. T ex BBB eller 999. Om det är så att jag går själv och ser något av det här så slår jag mig själv lite diskret på benet, haha.

Några andra är att jag måste gå in på facebook på samma internetfönster som jag kollat min mail. Om jag först går in på hotmail.com och kollar mina mail och tagit bort och rensat och skit så måste jag sedan gå in på facebook genom samma fönster, fattar ni? Under tiden som jag kollar mailen så måste jag också ha fixat så att youtube sidan är uppe så att jag har musik på när jag loggar in på facebook för det måste jag ha.


Har haft en massa som jag nu (äntligen) lagt av med. Jag hade en jättelång period då jag inte kunde gå på A-brunnar, inte äns cykla på dom. Körde med gul bil grejen ett tag. Va tvungen att ställa skolbänkarna perfekt mot varandra, ibland får jag fortfarande ett ryck och måste fixa till det. Medan jag spelade piano så kunde jag inte sluta öva förräns jag hade fått till låten perfekt och då fick det inte vara det minsta fel. Fick inte spela med fel finger eller snubbla lite eller något sånt.

Sjukt vad hjärnan kan jävlas med en egentligen.

    

Av Emma Andersson - 24 februari 2011 20:05

Hemkommen från Julia för ett bra tag sen. Hade bara en myskväll igår. Va så sjukt längesen vi träffades och bara snackade och mös. Blev en film också, Dear John, rekommenderas! Grät som fan båda två. We ♥ chick flicks! Haha mycket mer filmkväll än så blev det inte för vi somnade vid typ tio, haha.

Du är för mysig Julia. Är helt förjävla jätteglad att jag har dig.

Nu ska jag dricka te med my folks. Hoppas ni haft en fin torsdag :)

Av Emma Andersson - 24 februari 2011 19:48

The best way to not get disappointed is to not expect anything from anyone (eller något sådant)

                                                  
~
Facebook like

Av Emma Andersson - 24 februari 2011 19:45

Det är som knark för öronen.

Skapa flashcards