emmaanderzzon

Alla inlägg den 22 februari 2011

Av Emma Andersson - 22 februari 2011 19:11

Simhallen var fine. Jag blir som en liten unge som inte kan kontrollera min barnslighet. Otroligt fånig om jag får säga det själv. Tur att syster min är precis likadan.

Jag är så jävla trött! Har varit pigg ända fram tills nu. Måste upp och dusch sen ska jag sätta på en film och gå och lägga mig.

Det blev inte mer uppdatering än så. Godnatt!

Av Emma Andersson - 22 februari 2011 10:05

Ska rusa mot bussen nu för jag har lite bråttom eller asså, inte egentligen. Jag hinner ju tydligen skriva det här så så bråttom kan det inte vara, det är det inte nej. Jag ska i alla fall till simhallen i Tingsryd med Martina och Farmor. Jag måste nog erkänna att familjeutflykter är lite smått jätte mysiga. Vet dock inte hur kul detta kommer bli med tanke på att jag sovit ungefär en och en halvtimme inatt. Trött och shhhleten! Det var ju filmkväll i gården och med mina homies, Elin, Adam, Eric och Leon så hade jag det precis lika wonderful som vanligt. Kom dock fram till att sömn är underskattat, väldigt underskattat. Jag får helt enkelt sova när jag kommer hem för just nu har jag inte tid.

Vi hörs senare, det kan jag garantera. Puss på er!

Ovido - Quiz & Flashcards