emmaanderzzon

Alla inlägg den 16 februari 2011

Av Emma Andersson - 16 februari 2011 21:52

Nej, nu tänker jag fika och sedan plugga. Jag får duscha på morgonen imorgon istället. Förlåt för de tråkiga inläggen idag. Godnatt!

Av Emma Andersson - 16 februari 2011 21:33

När jag äntligen fått ihop en ny MSN, med hjälp av Eric (hej jag behöver hjälp med allt) så kommer jag på att jag ändå inte kan trycka på knappen där man laddar upp videoklipp från datan till youtube. Alltså, all denna ilska och allt krånglande i onödan. Jag slösade en timme på att sitta här och vara förbannad när jag egentligen borde ha duschat, pluggat eller gått och lagt mig. Fyfan...

Av Emma Andersson - 16 februari 2011 21:21

Ska det vara så jävla svårt att skaffa en ny MSN? FYFAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN!

Av Emma Andersson - 16 februari 2011 20:17

Tänkte prova Devote.se men där kan man tydligen inte lägga upp videoklipp från datan och det är det jag är ute efter. Här laggar det som fan för mig. Det står att jag inte kan ladda upp just "det" videoklippet men jag har inte äns försökt. Åh! *suck* Blogg.se är så krångligt med headern och designen. Jag får väll stå ut helt enkelt då. *SUCK*


En annan lösning är ju att skaffa ett nytt konto på youtube där jag bara laddar upp klipp för bloggen. Sådant som ingen bryr sig om och som egentligen inte borde få finnas på youtube. Det ska jag nog göra nu. Hör av mig om hur det går.

Av Emma Andersson - 16 februari 2011 19:31

Idag var en bra dag. Det brukar vara det när man är på bra humör.

Elin och jag dansade rövarna av oss, eller för min del var det nog armarna, bara de jag fått träningsverk i. Jag vet inte hur många gånger vi gjorde det där dansnummret men jag kan nog lungt säga att jag klarar av det i sömnen nu. Men lite träning har väll aldrig skadat någon? Jag tar tillbaka det där förresten. Hur skadar man sig annars?

Jag har verkligen en massa plugg att ta tag i men blogga är så mycket roligare och om sanningen ska fram så gör jag vad som helst förutom läxorna, vad som helst!


Om ni missat det så är det sportlov nästa vecka, välbehövligt!

Har nästan bokat in hela veckan. Känns skönt att ha något att göra för en gång skull. Ännu en gång tänker jag lista upp det för er (finns det äns det uttrycket?):

Måndag: Filmnatt i gården.

Tisdag: Sova! Kanske träffa en polare och gå på stan?

Onsdag: Myskväll med Julia!

Torsdag: Hang out with Julia och Anna och några fler.

Fredag: Va med Julia!

Lördag: Åka till simhallen i Tingsryd med Julia och familjen.

Söndag: Förmodligen städa och myspysa med familjen.

Av Emma Andersson - 16 februari 2011 18:53

Så här såg det ut när jag skickade det för typ 10 minuter sedan:


1:a handsval: Estetiska, musik på Katedral

2:a handsval: Hotell och turism, turism och resor på Kungsmad

3:e handsval: Estetiska, media på Kungsmad

4:e handsval: Estetiska, media på John Bauer


Känns rätt bra ändå men självklart är jag nervös. Musik är som sagt det jag verkligen, verkligen vill jobba med och nu säger Eric att det är antagningsprov på det. JAG DÖR! Jag vill inte... *gråter nästan* Nämen allvarligt, jag mår illa nu. Om jag var lite nervös innan så smäller jag nästan av nu. Åååååh! Man ska typ spela ett instrument eller sjunga och sen kunna läsa lite noter. LÄSA NOTER? Jag kan inte! Men som tur har jag en fantastisk polare vid namn Eric som tänker hjälpa mig med detta... Kan man inte bara vara 15 livet ut? Skulle vara sååååå mycket lättare. Fan för att bli vuxen!

Ovido - Quiz & Flashcards