emmaanderzzon

Direktlänk till inlägg 10 februari 2011

We all love facebooklikes

Av Emma Andersson - 10 februari 2011 20:04

Gårdagens facebooklikes:


"A little white boy goes and gets in between two black people and says: look mommy, I made an oreo"


"Har man skrattgropar i låren borde det vara tecken på ett lyckligt underliv"


"It's not official until it's on facebook"


"You ask" "no you ask" "will you pleeeease ask?" "why can't you just ask?" "fineeee... can we have some ketchup?"


“Teacher: Can you see God? Class: No. Teacher: Can you touch God? Class: No. Teacher: Then there isn't a God! Student: Sir, can you see your brain? Teacher: No. Student: Can you touch your brain? Teacher: No. Student: Oh ok so you have no brain?”


"Adolf Hitler: I said a glass of juice, not gas the jews!"


"Being bored in the car and waving to random people, and people actually wave back."


"I didn't fall . . . . the floor just needed a hug!"


"OMG how did you find out?" "Facebook."


 "I failed!" "Me too!!" "HIGH FIVE!"


“Don't you hate it when you're texting lying down on your bed and all of a sudden your phone decides to be ninja and slips through your hands and attacks your face?”


"Blonde: Look! You can get a laptop here for four dollars!
Brunette: What?
Blonde: Yeah! And it's even big!
Brunette: We're at McDonald's. They don't sell computers.
Blonde: Yes they do! Check the menu! Big Mac - $4.
Brunette: ........"
"Boy: It's you & me..
Girl: Aww..
Boy: Baby it's destiny..
Girl: AWWWW!
Boy: Oooh Your my Best Friend..
Girl: Aww..So cute..
Boy: In a World We Must Defend..
Girl: What?
Boy: POKEMON GOTTA CATCH THEM ALL!!
Girl: ...."
"Alla barnen hette Alfred förutom Peter, för han hette Morgan"

"När man berättar till klassen att man ska resa utomlands så är det alltid någon som säger: "- Jag följer med i resväska!"


"När en asiat säger 'jag älskar dig mer än ris' så vet man att det är äkta kärlek!"


Vet inte alls varför detta var nödvändigt men en del tar död på mig, haha.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma Andersson - 8 mars 2011 19:43

Nej hörni, nu drar jag. Jag flyttar till Devote så ägna er överflödiga fritid på min blogg där istället. Puss! NY BLOGG, KLICKA HÄR! ...

Av Emma Andersson - 8 mars 2011 19:14

Fick en kommentar som förvånade mig i fredags, av Lovisa. "Du har blivit jättedålig på att blogga". Men asså jag blir förvånad för att någon överhuvudtaget läser min blogg så nu får jag väll ta tag i det här för er som faktiskt gör det. ...

Av Emma Andersson - 4 mars 2011 17:54


Blir inte riktigt som vi planerat ikväll men vi löser det på något sätt. All in baby!    Nu MÅSTE jag dra, bilder och allt kommer när jag har tid. Ha en awesome kväll för det tänker jag ;) ...

Av Emma Andersson - 4 mars 2011 17:41


... för att citera Elin, klok kvinna det där. Lovisa ringde precis och sa att dom är påväg hitåt så nu blev det bråttom helt plötsligt. Okej, jag ska dra dagen snabbt. Idrott, engelska, fittigt spanskaprov och sen hemkunskap. Jag och Julia är SÅ gr...

Av Emma Andersson - 2 mars 2011 21:35

Elin åkte hem för en stund sen, haft ett danspass i typ 2 och en halvtimme, skönt! Det är det faktiskt! Hur äckligt svettig och trött man än blir så måste jag erkänna att det är grymt kul. Jag älskar att dansa sen är det bara den där delen med att va...

Ovido - Quiz & Flashcards