emmaanderzzon

Alla inlägg den 10 februari 2011

Av Emma Andersson - 10 februari 2011 20:23

Nej nu drar jag och pluggar och sen duschar, toddles :)

Av Emma Andersson - 10 februari 2011 20:04

Gårdagens facebooklikes:


"A little white boy goes and gets in between two black people and says: look mommy, I made an oreo"


"Har man skrattgropar i låren borde det vara tecken på ett lyckligt underliv"


"It's not official until it's on facebook"


"You ask" "no you ask" "will you pleeeease ask?" "why can't you just ask?" "fineeee... can we have some ketchup?"


“Teacher: Can you see God? Class: No. Teacher: Can you touch God? Class: No. Teacher: Then there isn't a God! Student: Sir, can you see your brain? Teacher: No. Student: Can you touch your brain? Teacher: No. Student: Oh ok so you have no brain?”


"Adolf Hitler: I said a glass of juice, not gas the jews!"


"Being bored in the car and waving to random people, and people actually wave back."


"I didn't fall . . . . the floor just needed a hug!"


"OMG how did you find out?" "Facebook."


 "I failed!" "Me too!!" "HIGH FIVE!"


“Don't you hate it when you're texting lying down on your bed and all of a sudden your phone decides to be ninja and slips through your hands and attacks your face?”


"Blonde: Look! You can get a laptop here for four dollars!
Brunette: What?
Blonde: Yeah! And it's even big!
Brunette: We're at McDonald's. They don't sell computers.
Blonde: Yes they do! Check the menu! Big Mac - $4.
Brunette: ........"
"Boy: It's you & me..
Girl: Aww..
Boy: Baby it's destiny..
Girl: AWWWW!
Boy: Oooh Your my Best Friend..
Girl: Aww..So cute..
Boy: In a World We Must Defend..
Girl: What?
Boy: POKEMON GOTTA CATCH THEM ALL!!
Girl: ...."
"Alla barnen hette Alfred förutom Peter, för han hette Morgan"

"När man berättar till klassen att man ska resa utomlands så är det alltid någon som säger: "- Jag följer med i resväska!"


"När en asiat säger 'jag älskar dig mer än ris' så vet man att det är äkta kärlek!"


Vet inte alls varför detta var nödvändigt men en del tar död på mig, haha.

Av Emma Andersson - 10 februari 2011 19:29

Dagens fundering: Har solen någon skugga?

Dagens bäst klädda: Elin, hands down.

Dagens cover:

Dagens hata: Monica men det är det ju alltid så det borde mer vara dagens människa-som-du-ofrivillgt-har-i-ditt-liv-och-alltid-kommer-hata.

Dagens big love: Elin kläder!!!

Dagens borde: Boka biljetter till bio imorgon med Martina. Trassel :D

Dagens längtan: Tills imorgon på HKK då det blir mat för en kunglighet, kycklingsallad a lá awesome och till efterrätt blir det buddapesttårta eller vad det va Lovisa sa att det hette.

Dagens vill ha: PENGAR

Dagens facebooklike: Must.....stop....liking...things.......OH THATS SO TRUE!! *click*

Dagens fan-det-hade-jag-glömt: Spanska läxa till imon, FAN!

Dagens skämt: Jag, Elin, Lovisa och Almir går och disskuterar vad man kan läsa på mjölkpaket och sedan går vi över till vad vi har läst på juicepaketen man får i skolan ibland.

Jag (citerar ett juicepaket): "En vän ska vara: Snäll, omtänksam..."

De: Hahahaha

Jag: ... tänker... HAHAHAHA! Tänk om man, hahahaha, var polare med ett juicepaket och, hahahaha, efter ett tag ba: Ska vi bli kk? Sug av mig!



Av Emma Andersson - 10 februari 2011 18:39

Hur hårt denna dag har sugit:

- Vaknar och upptäcker att jag har världens finne på näsan som man kan se buckla ut från sidan och går därför inte heller att täcka med smink... great!

- Känner också att jag har en blåsa som jag lyckats bita sönder på läppen, nu mer kallat sår.

- När jag för en gång skull kommer ihåg någonting, denna gången vattenflaska till provet, så äger vi ingen sådan. Fast det gjorde vi ju... med bratz på.

- Jag kom för sent till första lektionen som såklart var NP i svenska, gjorde även detta i tisdags. Det krävs skills för ett sådant fantastiskt planerande.

- Näsan började rinna ostoppbart (är det äns ett ord?) under provet och jag hade inga näsdukar med mig.

- När vi väl får rast så snyter jag mig tydligen inte tillräckligt för när vi sedan börjar igen så rinner det värre än förut.

- ... Detta fortsätter resten av dagen.

- Provet gör mig helt slut och plötsligt känner jag mig ännu sjukare. Jag får ont i huvudet och allt bli jobbigare än vad det egentligen än. Resten av dagen går jag runt som levande död.

- Efter lunchen får jag outhärdligt ont i magen. Jag ville bara lägga mig ner, skrika, sparka med benen och gråta.

- När vi sedan har teknik så står jag inte ut längre och bestämmer mig för att masa mig till skolsystern som befinner sig i andra änden av skolan. Med världens puckelrygg lunkar jag iväg som han i ringaren i Notre Dame, trofan hon är på ett "möte". Så utan att hitta någon som har en alvedon lunkar jag tillbaka till lektionen som aldrig tycks ta slut.

- En massa peeps påpekar så fint min tidigare nämnda finne.


Men eftersom det inte är tillåtet att vara lite pessimistisk ibland (för då hatar folk en) så måste jag ju lista allt som varit bra idag :)

- NP gick faktiskt riktigt bra eller det kändes som det i alla fall.

- Mitt halsont har gått över tack vare dropparna från himmlen, strepsils.

- Mitt skämt på vägen hem från skolan (ska dra det för er alldeles strax).

- Mamma och pappa köpte hem min favorit smoothie, ibland gillar jag dem.

- Snart ska vi äta semla, dricka te och kolla på I rymden finns det inga känslor.

Skapa flashcards