emmaanderzzon

Alla inlägg den 8 februari 2011

Av Emma Andersson - 8 februari 2011 20:30

Kom på att jag har glömt berätta om dansen igår, som gick bra. Det var ju lite svårt för vi hade inte varit med första gången så vi låg ju lite efter men med lite träning imorgon när jag ska va med Elin så blir vi nog awesome. Jag ska helt klart fortsätta i alla fall. Efter att vi hade slutat vid 20.00 så bara stod vi och snackade, jag, Elin, Eric och Adam i ytterligare en timme. Sedan cyklade vi brudar hem i regnet. Träning var det ju i alla fall.

Nu ska jag göra lite te och denna gången är det nog mer för att jag behöver det än för att jag är sugen på det, vilket jag också är, men det är jag alltid. Nu har ni blivit tillräckligt uppdaterade. Vi hörs :)

  

Noticed the ring? It's from Glitter, 129:-

Av Emma Andersson - 8 februari 2011 20:22

Tell your boyfriend, if he says he's got beef, that I'm a vegetarian

                                          ~ Don't trust me - 3OH!3

Av Emma Andersson - 8 februari 2011 19:37

"You have to be unique, and different, and shine in your own way."

 

"Well, that's your opinion, isn't it? And I'm not about to waste my time trying to change it."


"They can't scare me, if I scare them first."

  

"I used to walk down the street like I was a fucking star... I want people to walk around delusional about how great they can be - and then to fight so hard for it every day that the lie becomes the truth."


"I remember watching the mascara tears flood the ivories and I thought, "It's OK to be sad." I've been trained to love my darkness."

 

"I'm obsessively opposed to the typical."

 

"‎Do not allow people to dim your shine because they are blinded. Tell them to put on some sunglasses, cuz we were born this way bitch!"

 

"People will always talk, so lets give them sumthing to talk about"

"Don't you ever let a soul in the world tell you that you can't be exactly who you are."

 

"Well my music was different in high school; I was singing about love — you know, things I don't care about anymore."


"I'm beautiful in my way, 'cause God makes no mistakes. I'm on the right track, baby. I was Born This Way."


"If you dont have any shadows you're not in the light"






    

Av Emma Andersson - 8 februari 2011 19:15

Så onödigt och töntigt att oroa sig och vara rädd för att bära ett annorlunda klädesplagg men det var vad jag var igår. Men det var då jag insåg, det handlar inte om vad andra tycker om en utan om hur bra man trivs med sig själv. Många gånger kom jag och tänka på Lady GaGa, så unik, så otrolig och fantastisk. Hon uppmuntrar oss att vara precis de vi är, hur konstig eller neutral man än är. Bara att ärligt och öppet vara sig själv och jag beundrar henne för att hon kan säga så och samtidigt föregå med gott exempel, även ifall det bara handlar om ett klädesplagg.


Gårdagens looki:

        

"Kavaj": H&M

Linne: Gina Tricot?

Tights: Mammas garderob

Av Emma Andersson - 8 februari 2011 18:47

Det går helt enkelt upp och ner men idag ligger jag någonstans där emellan.

Vi inledde denna dag med att komma försent (för det är det jag är bäst på) till svenska nationella som för övrigt gick förvånansvärt bra. Skönt! A-delen var läsförståelse. Fruktar för torsdagens pass som är på tre timmar och då är det en uppsats man ska åstadkomma och... jag vill inte. Temat är "Eld och lågor" så jag måste nog fan börja fundera på vad jag ska skriva om. Hmm..

Av Emma Andersson - 8 februari 2011 18:44

Sitter här och nästan överanvänder mig av mitt, just nu, otroligt sexiga skratt och sångröst... har bara lite problem med de högre tonerna men äh, högsta tonen för full hals. En halstablett skulle inte va fel men tyvärr har vi inga sådana så nej.

Skapa flashcards