emmaanderzzon

Alla inlägg den 17 januari 2011

Av Emma Andersson - 17 januari 2011 21:37

Jag vill sova, brukar inte vilja det men idag är en sådan dag, humöret är på topp så det är inte det. Jag bara känner mig... villig till att sova. Ska ta mig lite te (vad annars?) och sedan gå upp till min gosiga säng och och njuta av varenda droppe. Finns det något beroendeframkallande i te?

  

Osminkad, nyduschad och i nattlinne, som by the way har en kattrygg på baksidan. Det är det som är själva poängen. Myyyyysig...

Av Emma Andersson - 17 januari 2011 21:11

Sexigaste på jorden... eller det mäter jämt med killar som kan sjunga och spela gitarr. Nam nam nam! Haha, nej gud. Nu får jag lägga av! Jag har varit sådan här hela dagen... patetiskt desperat? Det är mitt andra namn.

     












JATACK! :D  


Ovido - Quiz & Flashcards