emmaanderzzon

Alla inlägg den 16 januari 2011

Av Emma Andersson - 16 januari 2011 00:59

Har ägnat hela dagen åt det och nu ska jag fortsätta där jag slutade sist. Kanske ska ta och trötta ut ögonen med några Vänner avsnitt först men sen ska jag sova. Godnatt mina kära :)


Hahaha, love helt enkelt ;)

Av Emma Andersson - 16 januari 2011 00:44

                 

En ung Leonardo DiCaprio = Jag smälter!               

Åååååååh, ögonorgasm, så snygg! Jag tror jag dör på riktigt asså. Jag får fan inte nog av det. Satan asså!

Tre filmer där han är med som ni måste se:

1. Titanic (duuuuh?)

2. Romeo and Juliet

3. The Beach

Av Emma Andersson - 16 januari 2011 00:17


Det känns fel att säga att den är bra men det är den, trots sin tragiska och hemska handling om en liten pojkes kamp för livet. Det är en självbiograf där den nu vuxne Dave Pelzer berättar om sin svåra tid som barn då hans mamma misshandlar honom på de mest hemska tänkbara sätt. Den är spännande och gripande, man kan inte sluta läsa. Jag tror aldrig jag har läst ut en bok så snabbt som denna. Jag har heller aldrig gråtit pga något som stått i en bok men till denna hulkade jag. Den är ett måste helt enkelt!

Så fort jag kommer till skolan på måndag ska jag gå till biblioteket och låna fortsättningen.     

Ovido - Quiz & Flashcards