emmaanderzzon

Alla inlägg den 5 januari 2011

Av Emma Andersson - 5 januari 2011 22:08

3:e plats, näst sist. 2 strikar. Inte mer med det.

Av Emma Andersson - 5 januari 2011 20:01

Muffinsbak, choklad också, med glassyr ;) Det är nice! Oset är rätt nice det med, mumma.

Av Emma Andersson - 5 januari 2011 14:44

Har inte mycket att skriva egentligen. Jag och Emma tog jävligt coola bilder igår, helt sjukt! För övrigt så hände det inget mer än så. Vi sover så länge att bara halva dagen är kvar när vi vaknar, lite trist. Så vi bestämde oss för att gå upp vid halv tio, tio tiden idag. Emma vaknade vid tio och halvväckte mig men sedan hörde jag henne mummla: "Okej, bara lite till" och sedan var allt svart igen. Nästa gång jag vaknade var klockan 11.35 så var det med det. Nu är vi i alla fall uppe och färdiga att bege oss ut i världen, eller ja, till bowlinghallen i alla fall.

Har börjat få lite hemlängtan, den kryper liksom där under. Vet inte vad det är jag längtar hem till egentligen. Har ju så grymt kul här men det måste väll vara kompisarna och datan där hemma så jag kan ladda upp alla bilder jag lovat er. Min säng brukar jag längta till men Emmas råkar vara tio gånger skönare så den är ren perfektion av mjukt och fluffigt. Nu ska jag upp och borsta tänderna, fräsch! Här har ni ett smakprov på bilderna:

  

Skapa flashcards