emmaanderzzon

Alla inlägg den 3 januari 2011

Av Emma Andersson - 3 januari 2011 22:46

Sitter just nu med min fina och gör armband och lyssnar på Disney musik, vuxenpoäng! Satt och funderade på vem i min kontaktlista jag skulle kunna skriva detta till men sedan kom jag på, det är ju det jag har bloggen till. Gosh, jag tror jag älskar dig lite kära blogg :$

Av Emma Andersson - 3 januari 2011 18:00

Ny header som ni ser, kommentera... eller inte. Tänkte bara informera om att planerna blivit ändrade, för det berör er såååååååå mycket. Imorse, vid halv tio tiden blev jag väckt för att ringa mamma om att omboka tågbiljetten. Hon visste inte hur man gjorde så det slutade med att Emmas snälla mamma ordnade detta. Slutsats? Jag åker hem till Växjö på fredag istället. Ni får allt jag lovat då istället. Åh, jag längtar efter att få skriva ett långt, känslosamt, fullständigt onödigt inlägg. Ni får helt enkelt vänta "med spänning" på detta. Morsning korsning :)

Skapa flashcards