emmaanderzzon

Alla inlägg den 2 januari 2011

Av Emma Andersson - 2 januari 2011 18:30

Idag var jag och Emma ute och fotade på typ det finaste stället i världen. Skog + december sol = helt otroligt. Bilder kommer när jag kommit hem men det visste ni ju redan. Orkar inte förklara eller beskriva mycket mer för mobilbloggning är jobbigt som fan. Jag fattat att dessa dagars inlägg, då jag varit i Kalmar, hos Emma, är väldigt osammanhängande men jag kommer sammanfatta denna veckans innehåll så fort jag kommer hem till min, nu väldigt efterlängtade, dator. Ni får säkert något tråkigt inlägg när jag sitter på tåget mot Växjö imorgon. Vi hörs då, ha det guttans! Pusselipuss :)

Av Emma Andersson - 2 januari 2011 18:09

Jag och Emma såg precis The Amityville Horror och fyfan asså. Grrrrrrrrrym! Skrek ett par gånger och hoppade till konstant. Både jag och Emma är helt skakade nu efter. Helt klart värd att se. Den handlar om en familj som flyttar in i ett hus. I detta huset hade den förra familjen blivit mördad av den äldsta brodern där och nu upprepar sig historien. Pappan i den nyinflyttade familjen börjar höra röster och uppleva det den tidigare mördaren gjort. Jag är sämst i världen på att förklara men jag hoppas ni fattar. Egentligen spelar det ingen roll för den är sjukt bra i vilket fall. Emma såg bara en bild på filmfodralet och sedan satte hon igång den. Hon visste inte äns vad den hette eller vad den handlade om, inte jag heller men här sitter jag och skriver om hur bra den var så den kan ju inte suga totalt i alla fall.

Ovido - Quiz & Flashcards