emmaanderzzon

Alla inlägg under december 2010

Av Emma Andersson - 6 december 2010 17:45

  

"Tunika": Gina Tricot 149:-? (längesen)

Leggings: Ur mammas garderob men de kommer nog från Lindex.

Armband: Lindex 19.5:- på rea (längesen)


Vet att det verkar som jag har den här tunikan eller vad man ska kalla den, hela tiden men den är så himla mysig.

Av Emma Andersson - 6 december 2010 17:36

Jag väntar och väntar och väntar och vad händer? En minut går. Snabbspola tack!

Jag kom på en till grej jag älskar med julen, alla julfilmer på tv. Är det inte för mysigt? Att sitta där med julgranen som enda belysning, med en filt över sig och en skål julgodis på bordet? Love it! Men Kalle Anka? är det inte bara tjatigt nu? Jobbigt är det att behöva sitta där och "kolla" på det eviga programmet som går ungefär lika snabbt som tiden innan jul gör, det vill säga inte alls.

  

Klassikern!

Av Emma Andersson - 5 december 2010 17:30

Dagen på stan med Martina var nice. Hon hade ju alla pengar så jag köpte ingenting dock hittade jag en jävla massa som jag ska köpa. Mellandagsrea ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥! Sprang lite fram och tillbaka och sedan samma runda en gång till innan vi åkte hem. Finns inte mycket att berätta, tyvärr.

      

I väntan på den jävla bussen...

Av Emma Andersson - 5 december 2010 00:37

Börjar bli riktigt trött nu så jag tror jag ska börja dra mig uppåt.

Imorgon blir det stan med Martina. Jag antar att hon ska handla upp alla sina födelsedagspengar så jag ska nog bara hjälpa henne. Vi hörs nog inte förräns måndag så ni får ha det bra tills dess. Puss!

Av Emma Andersson - 5 december 2010 00:13

  

Bilder är lånad från  http://www.lipglossbitch.se/2010/03/viva-la-diva-varen-2010-lapparna/


Vill verkligen verkligen verkligen jättegärna ha ett eller två sådana här. Vampire red SKA jag ha på ett eller annat sätt och sedan får vi se vad det blir. Men det är äkta budget pris, 60 kr/styck.

Av Emma Andersson - 4 december 2010 23:44

Hade jag varit gay hade jag fan gift mig med kvinnan. Helt otrolig är hon, så jävla skön. Hennes program gör min dag. Åh jag skulle kunna bosätta mig utanför hennes hus, haha. Nej, nu ska jag inte bli någon creepy stalker.

Av Emma Andersson - 4 december 2010 23:37

Hittade äntligen något vettigt att blogga om istället för hur mycket tårta jag planerar på att äta, haha.

För er som inte sett Avatar, GÖR DET! En av de bästa filmerna jag sett, helt klart. Älskar den! Den är inte vad man förväntar sig och det är väll det som är så bra. Vet inte om det var att jag såg den på bio som förhöjde känslan men bra är den nog vart man än ser den. Står helt klart på min önskelista!

  

Av Emma Andersson - 4 december 2010 23:03

Övervägar att gå och ta mig en tårtbit till men jag vet inte, är riktigt trött och egentligen orkar jag inte men äh! Hej jag är fet.

Skapa flashcards