emmaanderzzon

Alla inlägg under december 2010

Av Emma Andersson - 25 december 2010 18:43

• Måste packa!

• Fixa musik till mobilen så jag inte dör på tåget imon.

• Åter igen, packa.

• Ladda kameran

• Packa!

• Duscha och fräsha till mig.

• Packa allt jag glömt men sedan kommit på igen.

• Leta efter kläder jag ska ha med mig hem från mellandagsrean... och packa.


Fullt upp så det är bäst jag börjar. Först ska jag leta efter kläder på datan, hihi.

Av Emma Andersson - 25 december 2010 18:15

Blir inte ni också jättenyfikna på vad alla andra fått? Man vill bara smsa alla på sin kontaktlista det första man gör på morgonen.

Idag har varit en riktigt slapp dag. Ätit resterna av julgodiset som stod kvar på bordet, ätit rester av maten, provat alla julklappar och varit äcklig och ofräsh. Vi åkte förståss till farmor och gjorde allt detta men det är typ samma sak som att vara hemma. Har också ägnat hela dagen åt att leka med min mobil. Åh, i love it.

  


Av Emma Andersson - 25 december 2010 18:09

  

Två par mjukisbyxor

Jeans

Pengar

Hörlurar

Spargris, genomskinligt och format som ett huvud

Skärp

Två par leggings

Biobiljett

Plattång

och det bästa...

    

Sony Ericson xperia X8, min nya kärlek

Av Emma Andersson - 25 december 2010 18:06

Enda anledningen som funkar för att missa Kalle Anka är att man är dödssjuk, verkligen så sjuk så man inte kan resa sig ur sängen. Möjligtvis skulle det kunna funka med att man är någonstans där det inte finns tv men knappt asså. Ser man inte Kalle Anka... asså det finns inte! Jag är som pappan i Svensson Svensson, haha. Min favorit är, hands down, Ferdinand.


     

Av Emma Andersson - 25 december 2010 17:47

Tyckte att "Julafton" skulle blivit en sådan tråkig rubrik så ja...

Vad kan man säga? Jul är jul. En morgon med gröt, 15.00 julgodis och Kalle Anka och sedan julmiddag innan julklapparna. Pappa kom dock inte hem förräns 19.30 så maten och julklapparna blev sena detta året men jag lever ju fortfarande så det gick bra ändå. Julgodiset va gott och julklapparna nice.

Här är bilderna:

  

Outfiten men den har ni ju redan sett. (Blus: Gina Tricot 249:-, Byxor: Gina Tricot 199:-)

  

               

Av Emma Andersson - 25 december 2010 09:46

Ska bara prova ifrån mobil. Sätter mig snart vid datan och förklarar.

Av Emma Andersson - 23 december 2010 22:56

Kanske borde gå och lägga mig så det blir morgon någon gång? Måste duscha... jag orkar inte, gör nog det imorgon bitti istället. Tänkte bara ifall ni satt och undrade eller så. Kommer nog inte bli något inlägg imon så jag säger det nu; GOD JUL :D :D :D

Hoppas ni får en fantastisk jul med allt ni önskar er. Ha det bra och åter igen, god jul!

  

För två år sedan. 

Av Emma Andersson - 23 december 2010 21:55

Filmkvällen! Så satans mysigt va det. Tur att vi har planerat in ännu en filmkväll i kalendern den 16 januari. Åh, vad jag längtar. Tänkte att jag kunde glida in med de där bilderna jag lovade er här så varsågoda, njut.

  

   

    

                           

Ovido - Quiz & Flashcards