emmaanderzzon

Alla inlägg under november 2010

Av Emma Andersson - 8 november 2010 17:36

Jag ska aldrig mer lite på någon

Av Emma Andersson - 6 november 2010 18:16

Känner att klockan börjar ticka allt snabbare nu så jag ska dra på lite mascara sen sätter jag på mig de högklackade för en gångs skull och rusar till bussen, som Carrie gör i Sex and the city till taxin, fast jag ska till bussen och är inte lika framgångsrik och ... inget stämmer egentligen. Bilder kommer säkert på måndag. Aja, nu ska jag sluta babbla och göra det istället. Toodles :) Ha en trevlig kväll, för det ska jag, ciao!

Av Emma Andersson - 6 november 2010 16:50

1. Jag har aldrig åkt skidor eller snowboard eller något liknande.  

2. Okej, detta är jättekonstigt. Om man bara säger ordet spruta så börjar det göra as ont i en av mina fötter, varierar varje gång. Mina kompisar tycker detta är as kul och håller på som fan med det. Om man börjar prata om knivar eller annat vasst som skär i huden så får jag liksom en jätteobehaglig känsla i hela kroppen. Jag börjar vrida på mig och jag blir typ öm överallt... konstigt, jag vet.

3. Jag har dansat bugg i sex år men slutade dock för att jag blev alltför nervös varje gång jag skulle dit. Jag och min danspartner var de enda i vår grupp som inte tävlingsdansade. När vi skulle dansa med andra än vår partner så blev jag så nervös att det kändes som jag skulle spy bara för att det kändes som jag var sämst i vår grupp. Jag kände verkligen ingen där heller så det blev pinsamt varje gång jag öppnade munnen trots att jag dansat i den gruppen i ca 3 år.

4. Mitt motto är: "Sometimes it's gotta get worse to then get better" (Betyder: Ibland måste det bli värre för att sedan kunna bli bättre) och min livsregel är: KILLAR ÄR SVIN!

5. Jag har aldrig haft ett seriöst förhållande, eller ett som varat längre än en vecka.

6. När jag gick i trean så spelade jag piano men slutade efter ca ett och ett halvt år.

7. När jag är ensam hemma så sjunger jag så högt att det är på gränsen till att skrika och dansar så att om någon skulle se mig så skulle det vara SSS på minuten.

8. Min favorit film är utan tvekan Titanic.

9. Jag skulle kunna leva på Corby´s piroger och pommes. Kärleken för den maten är omätlig.

10. Jag är sjuuuuuuuukt mörkrädd!

Av Emma Andersson - 6 november 2010 16:50

Av Emma Andersson - 6 november 2010 15:52

De senaste tre dagarna så har jag suttit instängd på mitt rum och bara kollat på One Tree Hill. Rent ut sagt så har jag varit död. Tog för 43 minuter sen tag i mitt liv och gick upp och duschade och satte på mig något annat än nattlinnet. Skönt!

Taggar hårt för kvällen som kommer. Ska över till Linn och ha tjejkväll där. Blir bara sådant där myspys som jag är bäst i världen på, det vill säga beställa pizza och kolla på film men sådant behövs också ibland, för att ladda med ny energi. Ser fram emot det här med höga förväntningar. Jag förväntar mig en hel del tjejsnack men det är så himla härligt. Ett gäng girls, massa snack, pizza och en film, kan det bli bättre? Nu ska jag upp och fixa till mig lite, för just nu ser jag fortfarande halvt död ut... det får jag göra någonting åt och det omedelbart. Be right back ;)

  


Tjejer är nog det bästa som finns. Hej o hå, den här bilden är gammal, två år sen tror jag. Oj!

Av Emma Andersson - 4 november 2010 19:59

Syster min kom precis ner för att fråga om jag skulle med till Willys, det finns bara ett sätt att tolka det på; LADDA FÖR MYS KVÄLL! Haha, vi är fan beroende men det är så vi connectar. Kanske kanske kanske hörs senare, det märker vi väll. Toodles :)

Av Emma Andersson - 4 november 2010 19:27

Igår tror jag det var som pappa köpte ett par liknande tofflor till mig. Det var nog inte exakt sådana här. Mina kommer från Maxi (status) och kostade 249 :-

Så himla skönt att ha nu till vintern när, i alla fall jag alltid fryser om fötterna. Det är

som att gå på moln. Ahhhhhh...


  

Av Emma Andersson - 4 november 2010 18:54

Här kommer bilden på Leon från skräcknatten. Eric hade kletat knallrött läppstift runt hela munnen på honom... fint.

     


Myspys med finaste syster som består av godis, jordnötsringar, hemgjord milkshake, Pepsi och mer godis. Vi klarade oss den kvällen ja, haha. 

  

Ovido - Quiz & Flashcards