emmaanderzzon

Alla inlägg under november 2010

Av Emma Andersson - 14 november 2010 14:19

Efter som datan verkligen inte vill samarbeta med mig så länkar jag alla de här låtarna istället för att lägga upp klipp.


http://www.youtube.com/watch?v=6g8SmfX4Vz4


http://www.youtube.com/watch?v=8eOJ1JPjNMw&feature=related 

 

http://www.youtube.com/watch?v=X_oeId1RAKc&feature=related 

 

http://www.youtube.com/watch?v=mWdjW8CJ2Ss&feature=related 

 

http://www.youtube.com/watch?v=IYWBIKXXpeY&feature=related


http://www.youtube.com/watch?v=-Nqw5zBCHPM&feature=related

http://www.youtube.com/watch?v=71ytCsF0P-U&feature=related


Epic fail att jag och Martina kan texten till alla också. Men aja, en gång har vi ju alla varit små och velat vara coola. Har så sjukt kul åt Tina som dansar stenhårt till "En hemlighet", hon går verkligen in för det. Jag önskar jag visste hur man laddar upp videoklipp för då hade ni fått se varför tårarna bara sprutar, hahahaha. Jag dör! När jag inte kollar på henne så dansar hon för sig själv framför spegeln  och när jag vänder mig om så är hennes ben två meter upp i luften, haha gud. Längesen jag skrattade så mycket.

Av Emma Andersson - 14 november 2010 12:03

Jag hatar när det är så här halv höstigt och det bara regnar hela tiden. Antingen är det snö eller så är det inte det, punkt! Är riktigt taggad på julstämning. Har hela morgonen gått och tänkt på julgodis och önskelistan som jag skrev på bloggen här igår. Kan det inte bara snabbspola? Men en riktigt dålig grej är ju att vi inte får jullov förräns dagen innan julafton. Så jävla konstigt men jag antar att jag kan leva med det. Men julen kan nog ändå vänta lite så länge jag får sitta här och dunka Paramore med Martina :D

Av Emma Andersson - 14 november 2010 00:21

Har inte fått gå och lägga mig eftersom syster min varit på tc disco aka hångelfest och det slutade inte förrän midnatt så jag borde få systerpoäng för att ha suttit här och väntat på henne ända fram tills nu. Hon kom för bara stund sedan. Älskar att hon på en gång går rakt på sak med vad som hände, mysigt! Nu ska vi upp och ha tjejsnack men eftersom jag är så generös med bilder idag så bjuder jag på en hel massa på min fina lillasyster.

            

      


Nu ska jag äntligen få sova. Natti natti :)

Av Emma Andersson - 13 november 2010 23:59

Hittills så är det det här jag hittat:


1. One tree hill box, säsong 6 och 7 (de enda som finns ute som jag inte har), 399:-/per box på Hemmakväll

2. Pengar, pengar och mer pengar!

3. Hörlurar, WESC, antingen vita (499:-) eller röda (599:-), Junkyard

         

4. Läderarmband, JC 49:- (Kommer inte ihåg om det var exakt som på bilden men det hade en berlock med texten "Happiness")

        

5. Gitarrställ

6. Väska, H&M 199:-

     

7. Träningskläder

8. Rockring och hopprep

9. Skor, boots (något liknande dessa från DinSko, 399:-)

     

10. Pussmuntelefon, Lagerhaus 299:-

     

11. Kuddar

12. Sängkläder, hittade världens coolaste bland googles alla bilder

             

13. Mikrofon

14. Ljusstakar och doftljus

         

15. Spargris format som ett huvud i genomskinligt rosa, Lagerhaus 149:-

16. USB minne, 16 Gb

17. Vågtång, OBH nordica

  

Av Emma Andersson - 13 november 2010 22:20

Börjar bli trött men jag vill skriva så mycket mer, vet bara inte om vad, hmm.

Ritigt shoppingsugen är jag. Behöver en ny vinterjacka, mössa, skor och lite annat sen är det ju alltid kul att köpa sådant som man inte behöver, sådant som man egentligen kanske har lite för mycket av. Skulle kunna behöva en ny mobil. För det första så kan man inte prata i telefon utan att ha högtalarna på för då hör man inte den andra personen. Sen fungerar ju inte lägga-på-knappen eller, i mitt fall, stänga-av-knappen, inte gå-till-vänster-knappen heller, det suger hårt! Ibland får den ju ryck också, lägger av helt utan anledning, typ när jag får ett sms. Riktigt kul! Har ju inte pengar till det precis, har knappt pengar till det andra och att få en i julklapp kan jag ju fortsätta drömma om.

Nu vet jag vad jag kan skriva men det får bli ett nytt inlägg, vi hörs när jag är klar med det, be right back ;)

Av Emma Andersson - 13 november 2010 21:54

Tog bort dem pga att jag nästan aldrig kan lägga upp något inlägg i den kategorin som den passar i för att dator fuckar. Skulle haft kvar dem annars men nu är det inte så.

Av Emma Andersson - 13 november 2010 21:51

Älskar denna låten och dess budskap.

Av Emma Andersson - 13 november 2010 21:27

Det är inte ofta, nästan aldrig, som jag använder ordet "perfekt" när jag ska beskriva någon men i detta fallet är det den enda som skulle kunna passa in. Kenza, jag menar, vad skulle man inte göra för att se ut som henne? Hennes hår, hennes kropp (som inte är sådär anorexi smal men lagom liksom), hennes baby hud, helheten! Hon är så sjukt vacker. Åååååh, avundsjuk här ja. Om man inte bara ska vara ytlig så måste jag säga att hon verkar riktigt trevlig och utåtriktad. En glad person helt enkelt. Skulle byta liv med henne när som helst.

      

Ovido - Quiz & Flashcards