emmaanderzzon

Direktlänk till inlägg 26 oktober 2010

Mina planer för höstlovet nästa vecka

Av Emma Andersson - 26 oktober 2010 20:16

 

Fredag (denna veckan):

Sista dagen i skolan innan höstlovet kan börja. Jag ska med några av de bästa tjejerna hem till Ingelstad och så blir det rock 'n' roll hela natten. Tillbringar nog lika mycket tid där som jag gör här på Teleborg men det är ju hur mysigt som helst. Julia, Saga och Anna ♥

      



Lördag:

Kan nog behöva en dag då jag inte gör någonting alls. Ligger i sängen och kollar på tv heeeeeela dagen.



Söndag:

Taggar för måndagen...


Måndag:

Min kropp kommer bli helt sjuk efter att vända på dygnet. Jag sover på dagen för att ladda inför natten. Sanna skulle nog komma över också. Vi skulle göra oss i ordning och ha det gosigt.

Lite innan 21.00 drar jag mig neråt mot skolan där skräcknatten kör igång och varar till 07.00 Det blir skräckfilmer, socialt umgänge och spökrunda. GUD VAD JAG LÄNGTAR! Alla mina girly girlies ska stå och hjälpa till med maten och stå i kiosken (för att slippa betala biljetter, snåla som de är) så jag kommer få sitta där själv med Leon och Eric under filmerna... vet inte riktigt vad jag ska förvänta mig...

   Ser lovande ut...

 

Tisdag:

SOVA

 

Onsdag:

Hoppar på tåget mot Kalmar där jag träffar Emma. Ska tillbringa nätterna hos henne fram till söndag.

 

Torsdag:

Stan eller något, vi kommer nog på något ska ni se ;)


Fredag:

Nu är det dags för fredagsmys. Garanterar att vi båda kommer sitta som limmade i soffan framför idol. Kanske reser på oss för att fylla på godisskålen, haha. Nam nam nam

  

 

Lördag:

Vi får väll ta dagen som den kommer...

 

Söndag:

Sätter mig på tåget hem igen. Har en riktigt "Emma kväll", fixar och tar hand om mig själv för att ladda upp för skolan.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma Andersson - 8 mars 2011 19:43

Nej hörni, nu drar jag. Jag flyttar till Devote så ägna er överflödiga fritid på min blogg där istället. Puss! NY BLOGG, KLICKA HÄR! ...

Av Emma Andersson - 8 mars 2011 19:14

Fick en kommentar som förvånade mig i fredags, av Lovisa. "Du har blivit jättedålig på att blogga". Men asså jag blir förvånad för att någon överhuvudtaget läser min blogg så nu får jag väll ta tag i det här för er som faktiskt gör det. ...

Av Emma Andersson - 4 mars 2011 17:54


Blir inte riktigt som vi planerat ikväll men vi löser det på något sätt. All in baby!    Nu MÅSTE jag dra, bilder och allt kommer när jag har tid. Ha en awesome kväll för det tänker jag ;) ...

Av Emma Andersson - 4 mars 2011 17:41


... för att citera Elin, klok kvinna det där. Lovisa ringde precis och sa att dom är påväg hitåt så nu blev det bråttom helt plötsligt. Okej, jag ska dra dagen snabbt. Idrott, engelska, fittigt spanskaprov och sen hemkunskap. Jag och Julia är SÅ gr...

Av Emma Andersson - 2 mars 2011 21:35

Elin åkte hem för en stund sen, haft ett danspass i typ 2 och en halvtimme, skönt! Det är det faktiskt! Hur äckligt svettig och trött man än blir så måste jag erkänna att det är grymt kul. Jag älskar att dansa sen är det bara den där delen med att va...

Skapa flashcards