emmaanderzzon

Alla inlägg den 25 september 2010

Av Emma Andersson - 25 september 2010 16:06

Har suttit här jättelänge så nu tar jag och värmer en pirog och sätter mig framför tvn, för omväxlings skulle, HAHA! Nämen, jag har inget liv idag och det är skönt. Är tillbaka ikväll, ha det göttans så länge.

 

Oh vad mysig den ser ut... 

Av Emma Andersson - 25 september 2010 15:25

Måste tala om för er hur löjligt mörkrädd jag är. Inatt, vid typ halv ett, så hade jag prata färdigt med Emma i telefon. Hon hade ringt på hemtelefonen så jag hade hämtat den bärbara ur mamma och pappas sovrum, som by the way ligger vägg i vägg med mitt, precis jämte! Aja, då kom jag på hur mörkt det var i hallen och struntade i att lämna den på laddning igen. Haha, deras rum ligger så nära så att om jag bara hade öppnat dörren till mitt rum så kunde jag säkert kunnat sträcka ut armen och lyckats sätta den i laddarn, utan att äns gå ut från mitt rum och stå i hallen. Det är ju pinsamt! ...Jag borstade inte tänderna heller för då måste man gå igenom hallen och det var inte äns ett alternativ. Haha, fan så fjantigt det låter när jag säger det så här men aja, sådan är jag.

Av Emma Andersson - 25 september 2010 13:54

  

Leopardmönstrad tröja: 79:50 kr 

Imitation av skinnjacka: 299 kr

Skjorta i jeans: 199 kr

Halsband med uggla: 79:50 kr

Treggings (likadana i olika färger): 149 kr

Skor: 349 kr


Måste bara lägga till att detta inte är allt. Jag var ju på stan i torsdags och då fanns det mycket mer i affären som jag SKA ha. Detta är alltså bara taget ifrån H&M's hemsida.

Av Emma Andersson - 25 september 2010 11:14

Nämen gud var kul...

Åh vad sur jag blir. Jag fattar inte grejen, vad är det man har så roligt åt?

Snackade med en kompis på sms igår kväll och sen helt plötsligt så skriver han något sjukt oroväckande och frågar om jag sitter vid datan och vem fan det va han precis hade snackat med på msn och jag var ju inte inne, så det kunde inte varit jag. Då säger han att det är någon som måste ha hackat sig in på min msn för de meddelandena han fick skulle jag ALDRIG skriva så ja... Asså åh!

Kanske borde skaffa en ny msn men det är så jobbigt att lägga till alla sina gamla kontakter och så. Jag får se hur jag gör.

Ovido - Quiz & Flashcards