emmaanderzzon

Alla inlägg den 23 september 2010

Av Emma Andersson - 23 september 2010 19:44

Nu ska jag ta mitt fåniga leende och sätta mig i soffan med en hög mackor och te till det. Har inte ätit någon middag för luchen höll sig ett tag så ja, nu har pappa kommit hem också så dår får jag sällskap. Idol börjar om en kvart så det toppar jag allting med. Idol gör hela min dag :)

Tack för idag, slut för idag. Ni får en "facelook" också (usch, jag hatar det uttrycket och "dagens outfit") eftersom jag är extra generös med bilder idag.

  

Av Emma Andersson - 23 september 2010 18:15

Har ni någon gång fått ett sms eller mail eller ja, vad som helst, och sedan kommit på er själva med att le som en idiot? Det är en rätt mysig känsla...

  

Av Emma Andersson - 23 september 2010 16:57

Hej på er! 

Mamma TVINGADE upp mig vid nio idag men vi var tvungna att fixa passen. Jag har nog glömt att berätta det här för er... men vi planerar att åka till Filippinerna nästa vinter, 2011. Mamma kommer ju därifrån och så skulle någon av hennes systrar åka dit då. Senast jag var där var 2000 så jag är sjukt taggad.

Aja, till saken. Vi åkte ner till stan och fixade passen, det första vi gjorde och jag tror ni kan tänka er hur de blev, blir man inte alltid rätt dålig på det där fotot? När det var avklarat så hade vi rätt mycket tid över så vi tog en snabb runda på stan. Mamma skulle börja jobba kl 13.00 så vi hann också luncha där. Först gick vi in på Gina Tricot och tittade runt, älskar deras kläder. Hittade en, ja, vad ska man säga? - Lång mjukiströja? (Bild där nere) Sen gick vi vidare men något mer hittade jag inte.

När allt shoppande var klart så gick vi till någon thairestaurang och åt av vad det nu var de bjöd på i buffén. Åh, så gott! Jag (hjärta) thaimat.

Mätta och goa så gick jag och Martina in i några affärer innan vi tog bussen hem för mamma hade åkt iväg för att jobba.

Hemma igen så sätter jag på tvn och somnar framför den. Jag har nog minst energi i världen. Jag brukar göra likadant efter skolan, nästan varje dag. Hände inget mer efter det men nu sitter jag ju här.

      

Tröjan: Gina tricot, 199 kr.


Ovido - Quiz & Flashcards