emmaanderzzon

Alla inlägg den 19 september 2010

Av Emma Andersson - 19 september 2010 19:34

Ska gå och fixa lite käk till mig och pappa. Har inte ätit någon redig mat idag, bara kakor, hiho. Det hade inte pappa heller tydligen så ja, ciao.

Vi hörs när vi hörs.

Av Emma Andersson - 19 september 2010 18:20

Hur många gånger har man inte sagt så? Jag gör det ungefär varje helg för då anser jag att man får äta sådant som är gott och onyttigt. Det är ju det helger är till för... och sova.

Nämen jag ska försöka imon, motionera så ofta jag har tid, tänka på vad jag äter och dricka MASSOR med vatten, för det är bra :)

  

Av Emma Andersson - 19 september 2010 18:18

~ Truth is, everybody is going to hurt you.
You just gotta find the ones worth suffering for.

Av Emma Andersson - 19 september 2010 15:27

Nähä, det blev inget med det heller. Eftersom Martina (min syster) hade haft i Start i dem så kunde jag inte äta dem för jag tål inte nötter. Ingen form av det, eller jo, söt mandel går bra men ja. Det bara är inte min dag idag...

Av Emma Andersson - 19 september 2010 15:03

Kan man anmäla en sida för att den laggar? Bloggplatsen, jävla tattiga fuck ställe. Krånglar HELA tiden. När man precis skrivit klart världens längsta och mest komplicerade inlägg så tro fan det ska fucka så det inte går att kopiera den och då chansar man men nej, då försvinner allting. SÅ JÄVLA ROLIGT! ÅÅÅÅÅÅÅÅÅH!

Jag skriver väll snart något igen, när jag har lugnat ner mig. Ska gå och äta upp syrrans negerbollar så länge.

Ovido - Quiz & Flashcards