emmaanderzzon

Alla inlägg den 15 september 2010

Av Emma Andersson - 15 september 2010 17:51

Hej, hej, hej och en jävla massa hej!

Efter skolan igår så åkte jag med Julia hem till Ingelstad. Vad gjorde vi egentligen? - Gick en runda, kollade på idol, åt och ja, chillade. All energi hade gått till skolan så vi var båda ganska trötta, det blev bara så. Skönt det med ibland.


När jag kom hem så var jag så trött att jag inte äns orkade duscha. Satte mig istället framför tvn och kollade på VMA awards på MTV. Kanye West uppträde med en låt vars två första refräng rader fastnade i huvudet på mig.

"Let's have a toast for the douchebags, let's have a toast for the assholes". Jag vet inte riktigt vad det var som fångade mig men den bara fastnade, kanske var det sarkasmen. Låten i helhet var inget vidare men just de där orden...

Skapa flashcards