emmaanderzzon

Alla inlägg den 2 september 2010

Av Emma Andersson - 2 september 2010 20:37

Ska nu dra mig mot sängen med en kopp te och en bok. Kanske några minuter framför tvn och när mamma kommer ska jag hoppa in i duschen så hon sedan kan fläta mitt hår. Blir så fint imorgon när man tar ut det och håret har torkat, lite av trollruffs. Jag gillar när det är så där stort och ruffsigt... som ett troll, haha. Fyndigt!

Nu ska jag sluta skämma ut mig och gå och göra något, vi hörs imorgon.

Bara en bild, har så få sådana i mina inlägg så, ja.

  

Av Emma Andersson - 2 september 2010 20:09

Allt var bra tills jag gick upp ur sängen och kände hur mina knäskålar ömmade, tryckte lite och förstod att blåmärkena måste ha uppstått när vi dansat igår (ja, vi befinner oss på knä några gånger). Efter ett tags springande mellan mitt rum och badrummet så känner jag även träningsvärken i ovansidan på låren och inte nog med det, när jag böjer huvudet över pappret på bildlektionen, så upptäcker jag även smärtan i nacken, också den efter allt dansande. Trots all denna smärta så känns det värt det. Måste erkänna att jag tycker vi slutade dagen med en grym dans igår, sköna steg och grym musik. Kan inte säga annat än att jag är nöjd med det vi kommit fram till nu.

Ska inte snacka mer om vår dans nu... kanske bara om jag någon gång fattar hur man lägger upp det där videoklippet men annars ska jag hålla mig ifrån det.

Av Emma Andersson - 2 september 2010 20:04

Jaha, imorgon är välkomstfesten och jag sitter fortfarande här med mina halstabletter, te och olbas. Ni vet när jag sa att livet rullar på bra? - Jag ljög! Detta suuuuuuger! Är ju så jävla pepp på morgondagen, nu när vi har fått ihop en dans också. Skulle gärna visa er den men nu är det så att den otekniska sidan av mig tyckte att det var en bra idé att komma fram just nu. Det vill säga, jag vet inte hur man lägger upp en video i bloggen. Så om det är någon som vet så kan ni ju kommentera och beskriva för mig, gör det noga för jag är mer trögfattad än vad ni kan tänka er. Jag har alltså videoklippet på datan och jag tänkter inte lägga upp det på youtube, så hur får jag ett videoklipp i mina dokument att hamna i ett inlägg på bloggen? Hmm...

Medans jag oroar mig och funderar över hur det ska gå imorgon så bjuder jag er på den sköna dansmusiken för vårt dansnummer: Impacto - Daddy Yankee

Ovido - Quiz & Flashcards